• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

آیفون ۱۲ بدون شارژر و هدفون ایرپاد در جعبه عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 21355
  • 10 تیر 1399 - 20:08
آیفون ۱۲ بدون شارژر و هدفون ایرپاد در جعبه عرضه خواهد شد

ماه گذشته گزارش شد که اپل هدفون ایرپاد خود را در جعبه آیفون ۱۲ قرار نخواهد داد. با این اقدام اپل قصد دارد فروش هدفون های ایرپاد را افزایش دهد. امروز مینگ‌چی کو (Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران معروف، در گزارشی نوشت که اپل هیچ آداپتور شارژی را در جعبه آیفون ۱۲ ارائه نخواهد کرد. انتظار […]

ماه گذشته گزارش شد که اپل هدفون ایرپاد خود را در جعبه آیفون ۱۲ قرار نخواهد داد. با این اقدام اپل قصد دارد فروش هدفون های ایرپاد را افزایش دهد. امروز مینگ‌چی کو (Ming-Chi Kuo) از تحلیلگران معروف، در گزارشی نوشت که اپل هیچ آداپتور شارژی را در جعبه آیفون ۱۲ ارائه نخواهد کرد. انتظار می‌رود مشتریان اپل در کنار گوشی آیفون ۱۲، آداپتور جدید ۲۰ واتی این شرکت را بخرند.

تنها وسیله‌ جانبی که به‌همراه آیفون ۱۲ عرضه خواهد شد یک کابل لایتنینگ به USB-C خواهد بود. کو در گزارش خود گفته است که اپل با حذف هدفون ایرپاد و آداپتور شارژ از جعبه آیفون ۱۲ قصد دارد تا هزینه کلی این گوشی را کاهش دهد. انتظار می‌رود قیمت آیفون ۱۲ به‌خاطر پشتیبانی از فناوری ۵G بالا باشد.

براساس شایعات قبلی، سری آیفون ۱۲ شامل چهار مدل مختلف با مشخصات متفاوت خواهد بود که عبارتند از آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس. اندازه نمایشگر این گوشی‌ها مشابه یکدیگر نخواهد بود.

مدل پایه آیفون ۱۲ دارای نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۷۵ppi خواهد بود، در حالیکه نمایشگر آیفون ۱۲ مکس کمی بزرگتر بوده و یک پنل ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۳۲x۱۱۷۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۶۰ppi خواهد بود.

نمایشگر آیفون ۱۲ پرو قرار است از نظر اندازه، رزولوشن و تراکم پیکسلی مشابه نمایشگر آیفون ۱۲ مکس باشد. از طرف دیگر، آیفون ۱۲ پرو مکس مجهز به یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح ۲۷۷۸x۱۲۸۴ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۵۸ppi خواهد بود.

مطالب خواندنی:  مشخصات دوربین گوشی های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.