• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

آیپد ایر جدید می‌تواند ارزان‌تر و کاراتر از نسخه‌ی قبلی خود باشد

  • کد خبر : 22875
  • 29 تیر 1399 - 18:18
آیپد ایر جدید می‌تواند ارزان‌تر و کاراتر از نسخه‌ی قبلی خود باشد

دیجی‌تایمز گزارش داده است که اپل در حال ایجاد زنجیره‌ی تامین خود برای تولید مک‌بوک‌هایش با معماری ARM و همچنین تبلت‌های جدید است. طبق گزارش‌ها، این شرکت انتظار دارد که فروش امسال هر دو دسته از محصولات نسبت به سال ۲۰۱۹ بیشتر شود. گفته شده است که آیپد ایر جدید، این بار با صفحه‌نمایش ۱۰٫۸ […]

دیجی‌تایمز گزارش داده است که اپل در حال ایجاد زنجیره‌ی تامین خود برای تولید مک‌بوک‌هایش با معماری ARM و همچنین تبلت‌های جدید است. طبق گزارش‌ها، این شرکت انتظار دارد که فروش امسال هر دو دسته از محصولات نسبت به سال ۲۰۱۹ بیشتر شود.

گفته شده است که آیپد ایر جدید، این بار با صفحه‌نمایش ۱۰٫۸ اینچی، قرار است استراتژی آیفون SE یعنی ارائه‌ی قیمت مناسب با پردازنده‌ی قدرتمند را در پیش بگیرد.

آیپد ایر ۲۰۱۹ از یک چیپست A12 استفاده می‌کند و قیمت آن از ۵۰۰ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی شروع می‌شود. مدل ارزانتر ۱۰٫۲ اینچی از چیپست قدیمی A10 استفاده می‌کند و در حال حاضر ۳۳۰ دلار قیمت دارد. بنابراین قیمت آیپد ایر ۲۰۲۰ باید چیزی بین این دو باشد.

درباره‌ی آیپد ایر جدید چیزهای زیادی گفته شده است. این آیپد ممکن است اولین تبلت اپل (غیر از آیپد پرو) باشد که پورت USB-C را جایگزین پورت لایتنینگ کرده است. ویژگی دیگری که آیپد پرو را به این مدل جدید متصل می‌کند، امکان پشتیبانی از کیبرد جادویی است.

اگر شما قصد خرید آیپد مینی جدید را دارید، مینگ چی کو (Ming Chi Kuo) آنالیزور اپل می‌گوید که این تبلت سال بعد عرضه خواهد شد. او همچنین در گزارش خود می‌گوید که این آیپدها، برخلاف آیفون‌ها که ممکن است به زودی بدون هیچ شارژری به بازار بیایند، با شارژر های ۲۰ واتی عرضه خواهند شد.

در مورد لپ‌تاپ‌های اپل، مدل‌های ۱۳ اینچی مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر که هردو از چیپست‌های اپل بهره می‌برند، ظاهرا در دست تولید هستند و قرار است تا پایان سال به بازار عرضه شوند.

مطالب خواندنی:  هواوی به‌زودی از دسکتاپ جدید خود رونمایی می‌کند

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22875

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.