• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ با باتری بزرگ عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 23411
  • 04 مرداد 1399 - 18:50
ارزان‌ترین گوشی ۵G سامسونگ با باتری بزرگ عرضه خواهد شد

از آن‌جایی که بعید است سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ بتواند از لحاظ فروش با آیفون ۱۲ رقابت کند، این غول کره‌ای نیاز به گوشی‌های ارزان‌تر مانند گلکسی A71 5G، A42، A52 و A72 دارد تا بتواند بازار گوشی‌های ۵G را قبضه کند. به این دلیل که فعلا انتظاری از عرضه محصول جدیدی از سری A […]

از آن‌جایی که بعید است سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ بتواند از لحاظ فروش با آیفون ۱۲ رقابت کند، این غول کره‌ای نیاز به گوشی‌های ارزان‌تر مانند گلکسی A71 5G، A42، A52 و A72 دارد تا بتواند بازار گوشی‌های ۵G را قبضه کند.

به این دلیل که فعلا انتظاری از عرضه محصول جدیدی از سری A گوشی‌های سامسونگ نداریم، عرضه یک گوشی نسبتا ارزان که بتواند نقطه عطفی در بازار باشد بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا، وبسایت GalaxyClub گزارش داده است که احتمالا سامسونگ به‌زودی از گوشی گلکسی A42 5G با باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری رونمایی خواهد کرد.

نسخه قبلی این گوشی، یعنی گلکسی A41 4G-LTE دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری با پردازنده مدیاتک هلیو  P65 و نمایشگر ۶٫۱ اینچی بود که عملکرد خوب و مناسبی داشت. همچنین گوشی گلکسی A51 با نمایشگر ۶٫۵ اینچی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری داشت  در حالی که گلکسی A71 5G از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کرد. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوشی گلکسی A42 5G از نظر عمر باتری باید عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

بنابر گزارشات تایید نشده، این احتمال وجود دارد که گوشی گلکسی A42 5G بزرگترین نمایشگر موجود در سری A را داشته باشد و در رنگ‌های سیاه، خاکستری و سفید عرضه شود.

باید خاطرنشان کرد که وجود باتری بزرگ در این گوشی ۵G که با پرچمدارانی مانند نوت ۲۰ اولترا، S20 اولترا و … برابری می‌کند، می‌تواند نقطه عطفی برای افرادی باشد که ویژگی‌های پرچمداران را در گوشی‌های ارزان‌قیمت می‌خواهند، یعنی آنان که بودجه محدودی دارند.

متاسفانه تا الان خبری از قیمت این گوشی منتشر نشده است اما احتمال می‌دهیم که حدود ۴۰۰ دلار قیمت‌گذاری شود. همچنین شاید این گوشی از چیپست ضعیف‌تری نسبت به اسنپدراگون ۷۶۵ ۵G استفاده کند تا بتواند هم بازه قیمتی گوشی و هم مصرف باتری را پایین‌تر بیاورد.

مطالب خواندنی:  آنر V30 پرو با قابلیت اتصال ۵G در ماه نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.