• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

ال جی به‌زودی نسخه ۴G ال جی Velvet را عرضه می‌کند

  • کد خبر : 23958
  • 12 مرداد 1399 - 19:13
ال جی به‌زودی نسخه ۴G ال جی Velvet را عرضه می‌کند

استراتژی ال جی در زمینه گوشی‌های هوشمند در حال تغییر است و اخیرا اولین هندست حاصل از این استراتژی به نام Velvet معرفی شد. این هندست میان‌رده مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G است و از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند. ال جی هر سال دو گوشی عرضه می‌کرد، اما امسال ظاهرا یک گوشی Velvet 4G هم […]

استراتژی ال جی در زمینه گوشی‌های هوشمند در حال تغییر است و اخیرا اولین هندست حاصل از این استراتژی به نام Velvet معرفی شد. این هندست میان‌رده مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G است و از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند. ال جی هر سال دو گوشی عرضه می‌کرد، اما امسال ظاهرا یک گوشی Velvet 4G هم روانه بازار خواهد کرد که این هندست به‌تازگی در وب‌سایت آلمانی ال جی ظاهر شده است.

مدل ۴G ال جی Velvet مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام خواهد بود. این تراشه قبلا در داخل پرچمداران سال ۲۰۱۸ از جمله ال جی G7 ThinQ استفاده شده است و علی‌رغم قدیمی بودن یک پردازنده نسبتا قدرتمند است. در صورت استفاده از اسنپدراگون ۸۵۵، قیمت گوشی افزایش می‌یافت و این چیزی نبود که ال جی به دنبال آن باشد. عملکرد این چیپست مشابه اسنپدراگون ۷۶۵G است و هسته گرافیکی سریع‌تری نسبت به آن دارد.

قیمت ال جی Velvet 4G

ال جی Velvet 5G در اروپا ۶۵۰ دلار قیمت دارد و ظاهرا نسخه ۴G به قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رفت. نسخه ۵G در آمریکا ۵۹۹ دلار قیمت دارد، اما مدل ۴G احتمالا در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد.

به جز مورد چیپست، مدل ۴G ال جی Velvet مشابه نسخه ۵G است. این بدین معنی است که این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED، دوربین سه‌گانه شامل سنسورهای ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسی و یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. مدل ۴G در دو رنگ نقره‌ای . مشکی عرضه خواهد شد و با وسیله جانبی Dual Screen ال جی سازگار خواهد بود.

مطالب خواندنی:  اینستاگرام قابلیت چت کردن در حین خواندن فیدها را ارائه کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.