• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
6

انتشار تصویر تیزر عجیب و غریب ولوو برای نمایشگاه لس آنجلس

  • کد خبر : 3763
  • 30 آبان 1397 - 18:24
انتشار تصویر تیزر عجیب و غریب ولوو برای نمایشگاه لس آنجلس

شرکت ولوو یک تیزر عجیب و غریب برای نمایشگاه خودروی لس آنجلس منتشر کرده است. در این تصویر چیزی شبیه به یک گوشی تلفن همراه هوشمند را داخل یکی از خودروهای ولوو می‌بینیم، ولی روی صفحه نمایش آن پیغامی با این مضمون نوشته شده است: «این یک گوشی تلفن همراه نیست.» پس این چه چیزی […]

volvo la autos show teaser.jpg.pagespeed.ce .3yR lkgysp

شرکت ولوو یک تیزر عجیب و غریب برای نمایشگاه خودروی لس آنجلس منتشر کرده است. در این تصویر چیزی شبیه به یک گوشی تلفن همراه هوشمند را داخل یکی از خودروهای ولوو می‌بینیم، ولی روی صفحه نمایش آن پیغامی با این مضمون نوشته شده است: «این یک گوشی تلفن همراه نیست.» پس این چه چیزی است؟

البته می‌توان نتیجه گرفت که ولوو می‌خواهد یک قابلیت جدید را به گوشی‌های تلفن همراه مالکان خودروهای شرکت اضافه کند تا کنترل بیشتری روی خودروهای خود داشته باشند. البته ولوو بدون شک در این قضیه تنها نیست و شرکت‌های خودروسازی زیادی اپلیکیشن هایی برای مواردی از جمله استارت خودرو از راه دور و تنظیم دمای داخل کابین طراحی کرده‌اند.

ولوو اخیراً سرمایه گذاری‌های زیادی روی تکنولوژی خودران انجام داده است. به عنوان مثال، کانسپت ۳۶۰c پیش نمایشی از یک خودروی خودران بود که هیچ کنترلر فیزیکی مانند فرمان یا پدال نداشت. این خودرو کابینی بسیار لوکس با محلی برای خوابیدن سرنشین داشت. شرکت به آن به چشم یک جانشین احتمالی برای سفرهای هوایی در مسیرهای کوتاه نگاه می‌کرد.

ولوو همچنین گفته که قصد دارد نسل جدید ایکس سی ۹۰ را با قابلیت خودران سطح ۴ در برخی جاده‌ها ارائه کند. این بدین معنی است که شاسی بلند سایز متوسط سوئدی‌ها می‌تواند بدون دخالت انسان کنترل خود را به عهده بگیرد، ولی خودرو مواردی مانند فرمان و پدال‌ها مجهز خواهد بود تا راننده هر لحظه بتواند در صورت نیاز رانندگی کند. این سیستم خودران بخشی از پکیج Highway Assist خواهد بود و طبق اعلام شرکت، قیمت آن بالای هزار دلار است.

مطالب خواندنی:  با اپلیکیشن NeuralCam از حالت تاریک در تمام گوشی‌ها استفاده نمایید

این تصویر تیزر البته ما را به یاد نقاشی معروف رنه ماگریت هم می‌اندازد که در آن یک پیپ را با متنی فرانسوی زیر آن می‌توانیم ببینیم. ترجمه این متن به فارسی می‌شود: «این یک پیپ نیست.» جالب است بدانید این نقاشی در موزه هنر لس آنجلس نگهداری می‌شود. به نظر شما ممکن است ولوو بخواهد نقاشی مذکور را نیز در کنار محصول جدید خود به نمایشگاه لس آنجلس بیاورد؟

منبع:  Motor 1 و z4car.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.