• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

اوت‌لوک به‌روزرسانی مهمی برای iOS دریافت کرد

  • کد خبر : 18921
  • 18 خرداد 1399 - 21:31
اوت‌لوک به‌روزرسانی مهمی برای iOS دریافت کرد

اپلیکیشن مایکروسافت اوت‌لوت (Outlook) به‌تازگی برای پلتفرم iOS، به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی که اپلیکیشن را به نسخه ۴.۴۰.۰ ارتقا می‌دهد، دربردارنده یک قابلیت جدید و مهم است. با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند سه فعالیت آخر خود را در صفحه خانه (Home Page) مشاهده کند و آنها را با گزینه […]

اپلیکیشن مایکروسافت اوت‌لوت (Outlook) به‌تازگی برای پلتفرم iOS، به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی که اپلیکیشن را به نسخه ۴.۴۰.۰ ارتقا می‌دهد، دربردارنده یک قابلیت جدید و مهم است. با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند سه فعالیت آخر خود را در صفحه خانه (Home Page) مشاهده کند و آنها را با گزینه انجام شد (Done) نشانه‌گذاری کند.

در فهرست تغییرات (Changelog) رسمی این اپلیکیشن این‌طور آمده است:

به وظایف کاری خود اشراف داشته باشد. سه وظیفه کاری مهم خود را مشاهده کنید و آنها را با «انجام شد» نشانه‌گذاری کنید. شما می‌توانید در اپلیکیشن مایکروسافت تو دو (Microsoft To Do) با زدن روی این وظایف، کارهای بیشتری انجام دهید.

اوت‌لوک به‌عنوان یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های مایکروسافت، در هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است. اخیرا اوت‌لوک از عدد ۱۰۰ میلیون نصب در فروشگاه گوگل عبور کرده است. با توجه به اینکه اپلیکیشن جیمیل به‌طور پیش‌فرض تقریبا در تمام گوشی‌های اندرویدی نصب است، این عدد برای اوت‌لوک واقعا بزرگ است.

شما می‌توانید برای دانلود مایکروسافت اوت‌لوک برای آیفون و آیپد به این لینک مراجعه کنید. همچنین دریافت نسخه اندرویدی اپلیکیشن نیز از اینجا امکان‌پذیر است.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  گوشی های سامسونگ ۴ به روزرسانی اندروید و ۵ سال به روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.