• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

اولین گوشی سامسونگ از سری گلکسی M در گیک‌بنچ رویت شد

  • کد خبر : 3711
  • 30 آبان 1397 - 16:16
اولین گوشی سامسونگ از سری گلکسی M در گیک‌بنچ رویت شد

گمانه‌زنی های بسیاری مبنی بر جایگزینی سری های میان رده سامسونگ گلکسی J، On و C با خانواده جدید گلکسی M به گوش می رسد و حالا اولین عضو سری جدید در پایگاه گیک بنچ رویت شده که از مشخصاتی قابل قبول بهره می برد. بر اساس داده های منتشر شده در گیک بنچ گلکسی […]

Samsung Galaxy J8 2

گمانه‌زنی های بسیاری مبنی بر جایگزینی سری های میان رده سامسونگ گلکسی J، On و C با خانواده جدید گلکسی M به گوش می رسد و حالا اولین عضو سری جدید در پایگاه گیک بنچ رویت شده که از مشخصاتی قابل قبول بهره می برد.

بر اساس داده های منتشر شده در گیک بنچ گلکسی M20 با شماره مدل SM-M205F از چپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۸۵ بهره می برد که پیش از این در مدل های ۲۰۱۸ گلکسی A8، A8 پلاس و A7 شاهد پیاده سازی آن بوده ایم.

این دستگاه با بهره گیری از ۳ گیگابایت رم در کنار چیپست مذکور در تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۱۳۱۹ شده و در بخش چند هسته ای نیز امتیاز ۴۰۷۴ را از خود به جای گذاشته است.

۱ 5

این امتیازات در مقایسه با دیگر دستگاه های بهره مند از اگزینوس ۷۸۸۵ تا حدودی در سطح پایین تر قرار می گیرد. با این حال نباید فراموش کرد که ممکن است پلتفرم نرم افزاری گلکسی M20 کامل نشده باشد. این گوشی از نظر نرم افزاری به اندروید ۸.۱ با رابط کاربری سامسونگ مجهز شده است.

بر اساس شایعات قبلی گلکسی M20 در دو نسخه با حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت از راه می رسد. ظاهرا کمپانی کره ای مدل دیگری تحت عنوان گلکسی M30 را نیز در دست توسعه دارد که از حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این سری در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت که گلکسی M20 و M30 به نمایشگر اینفینیتی و دوربین اصلی دوگانه مجهز شوند. به نظر می رسد این پنل ها از نوع LCD باشند که هدف از آن کاهش قیمت نهایی و جذب خریداران بیشتر است.

مطالب خواندنی:  رونمایی از مدل موفق‌تر گوشی تاشو هوآوی میت ایکس در سال آینده

نخستین گوشی از سری گلکسی M احتمالا تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد.

 

منبع:digiato.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.