• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

ایربادزهای آنر Choice TWS با قیمت ۳۵ یورو به اروپا عرضه می‌شوند

  • کد خبر : 22096
  • 19 تیر 1399 - 22:42
ایربادزهای آنر Choice TWS با قیمت ۳۵ یورو به اروپا عرضه می‌شوند

در یک رویداد در ماه مه، آنر مجموعه‌ای از ایربادزهای X1 TWS را معرفی کرد که قرار بود جایگزین ایربادز مقرون‌به‌صرفه آنر مجیک ایربادز شود. امروز، لوازم جانبی در اروپا با قیمت آزمایشی ۳۵ یورو/ ۳۵ پوند با نام جدید ایربادز کاملا بی‌سیم Choice TWS به بازار عرضه شد. آنر گفته است ایربادزهای TWS بخش […]

در یک رویداد در ماه مه، آنر مجموعه‌ای از ایربادزهای X1 TWS را معرفی کرد که قرار بود جایگزین ایربادز مقرون‌به‌صرفه آنر مجیک ایربادز شود. امروز، لوازم جانبی در اروپا با قیمت آزمایشی ۳۵ یورو/ ۳۵ پوند با نام جدید ایربادز کاملا بی‌سیم Choice TWS به بازار عرضه شد.

gsmarena 002 11

آنر گفته است ایربادزهای TWS بخش مهمی از «یک زندگی یکپارچه با هوش مصنوعی» است، و این ایربادز در قفسه‌ها همچنان باقی خواهد ماند.

ایربادزهای آنر Choice TWS دارای یک درایور ۷ میلی‌متری، اتصال بلوتوث ۵٫۰ با لتنسی پایین ۱۳۰ میلی‌ثانیه و باتری با ماندگاری تا ۲۴ ساعت است. آن‌ها همچنین دارای گواهینامه IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، همچنین کنترل لمسی و صدا نیز در این ایربادز وجود دارد. استفاده از پلاستیک در دور هر یک از این ایربادزها به از بین بردن نویز خارجی کمک خواهد کرد.

ایربادزهای آنر Choice TWS در رنگ‌بندی سفید ارائه می‌شود و فروش آن نیز در حال حاضر در خرده‌فروشان شخص ثالث مانند AliExpress انجام می‌شود. بسته به بازار و گزینه‌های تحویل این محصول، قیمت‌گذاری از ۳۴٫۹۹ دلار/ ۳۴٫۹۰ یورو/ ۳۴٫۹۰ پوند شروع می‌شود.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  تاثیر یوگا و پیاده‌روی بر مردان دیابتی
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.