• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

اینستاگرام گزینه لایک را به استوری ها اضافه می کند

  • کد خبر : 31191
  • 26 آبان 1400 - 16:13
اینستاگرام گزینه لایک را به استوری ها اضافه می کند
یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن به نام الساندرو پالوزی فاش کرده است که اینستاگرام قصد دارد به‌زودی قابلیت‌های جدیدی به پلتفرم خود اضافه کند.

اینستاگرام گزینه لایک را به استوری ها اضافه می کند

یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن به نام الساندرو پالوزی فاش کرده است که اینستاگرام قصد دارد به‌زودی قابلیت‌های جدیدی به پلتفرم خود اضافه کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پالوزی تخصص‌اش در کالبدشکافی نسخه‌های بتای اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت است و خیلی زودتر از دیگران می‌تواند از قابلیت‌های جدید این پلتفرم‌ها اطلاع پیدا کند. او حالا ادعا کرده است که اینستاگرام می‌خواهد یک گزینه «لایک» به استوری ها اضافه کند.

کاربران اینستاگرام تاکنون از روش مختلفی به‌غیر از لایک می‌توانستند به استوری ها واکنش نشان بدهند. برای مثال شما از دکمه پایین یک استوری می‌توانید «واکنش سریع» داشته باشید یا اینکه از ایموجی‌های مختلف برای بیان احساس خودتان استفاده کنید. همچنین امکان ارسال گیف یا پیام نوشتاری هم در واکنش به استوری ها وجود دارد.

اما علیرغم همه این واکنش‌ها، ابتدایی‌ترین واکنش انسانی که همان لایک کردن است تاکنون ارایه نشده است. پالوزی گفته است که در این قابلیت جدید، واکنش‌های لایک، تا ۲۴ بعد از انتشار استوری نمایش داده خواهند شد و بعد از آن ناپدید خواهند گردید. به‌گفته او، اینستاگرام در کنار این قابلیت، یک گزینه Live نیز برای انتشاردهندگان محتوای آنلاین ارائه خواهد کرد تا آن‌ها بتوانند کامنت‌ها را مانیتور کنند.

ظاهرا در این قابلیت، انتشاردهندگان فقط خواهند توانست برای هر ویدیوی زنده از یک مانیتورکننده استفاده کنند. این فرد مانیتورکننده، از لیست Who’s Watching انتخاب خواهد شد و اجازه کامل برای کنترل کامنت‌ها و همچنین فعال یا غیرفعال کردن سوالات را خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  اینستاگرام اکانت کاربرانی که قبلاً هک شده‌اند را بررسی امنیتی می‌کند

پالوزی پیش از این نیز دست به افشای قابلیت‌های جدید اینستاگرام قبل از عرضه رسمی آن‌ها زده است و سابقه روشنی در این زمینه دارد. بنابراین می‌توان امیدوار بود که قابلیت‌های فوق نیز صحت داشته باشد.

منبع: PhoneAr

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.