• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
2

بازکردن قفل آیفون با ساعت اپل ممکن شد

  • کد خبر : 27533
  • 14 بهمن 1399 - 22:40
بازکردن قفل آیفون با ساعت اپل ممکن شد

اپل نسخه بتای جدیدی از سیستم عامل آی او اس را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد قفل آیفون را با استفاده از ساعت هوشمند همین شرکت باز کنند. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته، اپل روز دوشنبه نسخه ۱۴.۵ بتای آی او اس و آی پد او اس را عرضه […]

اپل نسخه بتای جدیدی از سیستم عامل آی او اس را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد قفل آیفون را با استفاده از ساعت هوشمند همین شرکت باز کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته، اپل روز دوشنبه نسخه ۱۴.۵ بتای آی او اس و آی پد او اس را عرضه کرده است. معمولاً اپل این به روزرسانی ها را به منظور رفع حفره‌ها و آسیب پذیری‌های امنیتی انجام می‌دهد. اما این بار قابلیت‌های جالبی را به آیفون و ساعت اپل افزوده است.

از این پس افرادی که دوست ندارند قفل آیفون را به علت استفاده از ماسک طبی با استفاده از فیس آی دی باز کنند، می‌توانند برای این کار از ساعت اپل استفاده کنند. این خدمات برای کاربران رایانه‌های مک نیز در دسترس است.

بدین منظور تنها کافیست روی ساعت مچی خود ضربه بزنید تا ساعت فعال شده و قفل آیفون را باز کند. برای این کار حتی نیازی به وارد کردن کلمه عبور گوشی هم نیست.

از جمله دیگر تغییرات اعمال شده در این سیستم عامل‌ها می‌توان به پشتیبانی از کنسول‌های بازی ایکس باکس سری ۶ و پلی استیشن ۵، تنظیمات تازه برای جلوگیری از به اشتراک گذاری مخفیانه اطلاعات کاربران اپلیکیشن‌ها با تولیدکنندگان آنها و غیره اشاره کرد.

منبع: مهر ،زد دی نت،

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.