بازی جدید استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) یعنی Bleeding Edge، یک بازی اکشن مولتی پلیر آنلاین است، اما به تازگی مشخص شده که این بازی در اصل به عنوان یک بازی در سبک بازیهای آنلاین چند نفره (MOBA) شروع به کار کرده و تمرکز بیشتری برروی گیمپلی تاکتیکی دارد.
امروز در مصاحبهای با راهنی تاکر (Rahni Tucker)، مدیر نوآوری بازی Bleeding Edge، مشخص شد که این بازی ریشههای عمیقی در سبک MOBA دارد و بیشتر شبیه به عناوینی نظیر Overwatch است.
ما ساخت این بازی را با طراحی نوع جدیدی از تاورها، مینیونها و خطها و موارد دیگری از این قبیل شروع کردیم. اما زمانی که آن را اجرا کردیم و مشغول به تجربهی آن شدیم، بازی خودش به ما گفت که میخواهد چه عنوانی باشد و به نوعی مسیر ما را از آن چیزی که در حال طراحی آن بودیم عوض کرد. به این دلیل که حفظ آن سطح از استراتژی و برنامه ریزی در سر، هنگامی که شما در حال بازی به صورت سوم شخص بودید، کار بسیار دشواری بود.
این بازی صرفا فقط یک بازی اکشن تیر اندازی نیست، بلکه مانند عناوین دیگر در سبک MOBA نظیر DOTA و Overwatch، یک بازی قهرمان محور (Hero) است که هر قهرمان المانها و گیم پلی مخصوص به خود را دارد. اما همچنان مانند سایر عناوین استودیو نینجا تئوری، میتوانید از حملات دشمنان جاخالی بدهید و برروی آنها قفل شوید. حتی شخصیتهای دور زن بازی نیز سیستم Lock-on را دارند و این مساله باعث شده است که بتوانید راحتتر از یک سیستم هدف گیری ساده به دشمنان خود برسید.
بازی Bleeding Edge در تاریخ ۵ فروردین ماه سال آینده (۲۴ مارس سال ۲۰۲۰ میلادی) برای پلتفرمهای Xbox One و PC منتشر خواهد شد و یکی از چند عناوینی است که استودیوی نینجا تئوری برای سال جاری میلادی در نظر گرفته است. این استودیو همچنین عناوینی نظیر Hellblade 2: Senua’s Saga، پروژهی تجربه محور The Insight Project و بازی ترسناکی به نام Project: Mira را در دست ساخت دارد که تاکنون اطلاعات زیادی از آنها منتشر نگردیده است.
منبع:gamefa.com