• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
2

باگ جدید اندروید ۱۱ نمایش تمام‌صفحه را مختل می‌کند

  • کد خبر : 26341
  • 02 آبان 1399 - 10:05
باگ جدید اندروید ۱۱ نمایش تمام‌صفحه را مختل می‌کند

مجله زیبایی سبز:اندروید ۱۱ بیش از یک ماه عمر دارد و به‌ آهستگی برای انواع دستگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. اگرچه این سیستم‌عامل جدید قابلیت‌های جدید و بهسازی‌هایی را به ارمغان می‌آورد، اما تعدادی باگ را نیز به همراه دارد. یکی از این باگ‌های آزاردهنده امکان استفاده از تمام صفحه‌نمایش را از اپلیکیشن‌ها دریغ می‌کند. […]

مجله زیبایی سبز:اندروید ۱۱ بیش از یک ماه عمر دارد و به‌ آهستگی برای انواع دستگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. اگرچه این سیستم‌عامل جدید قابلیت‌های جدید و بهسازی‌هایی را به ارمغان می‌آورد، اما تعدادی باگ را نیز به همراه دارد. یکی از این باگ‌های آزاردهنده امکان استفاده از تمام صفحه‌نمایش را از اپلیکیشن‌ها دریغ می‌کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،در حال حاضر، تعدادی باگ کوچک وجود دارد که در آخرین و جدید‌ترین نسخه اندروید ظاهر می‌شوند. کنترل پر از ایراد رسانه‌ها و مشکلاتی که در زمینه عملکرد چند تکلیفی وجود دارد، بخشی از این باگ‌ها هستند. حال باگ جدیدی بازی‌های موبایلی را تحت تأثیر قرار داده است. این مشکل باعث می‌شود که نوار پایینی گوشی که شامل دکمه بازگشت و خانه است در کنار تصویر و نوار وضعیت در بالای تصویر پا بر جا بمانند و تصویر تمام صفحه را مختل کنند.

screenshot 2020 10 22 ap resiz

این اتفاق باعث می‌شود تا تجربه کاربر مداوم نباشد و گاهی اوقات نیز منجر به ورودی‌های ناخواسته گردد. به‌طور معمول، اپلیکیشن‌هایی مانند یوتیوب و یا بازی‌هایی مانند پابجی تمام صفحه‌نمایش را در اختیار می‌گیرند و نوار وضعیت و نوار پایینی دستگاه تنها با کشیده شدن توسط کاربر قابل مشاهده خواهند بود. اما در سیستم‌عامل جدید این نوارها حتی در لحظه‌های حساس بازی و یک قسمت از یک فیلم همیشه حضور دارند. این اتفاق می‌توانست مشکل بزرگی نباشد، اما باید به این نکته اشاره کرد که بخش مهمی از رابط کاربری بسیاری از اپلیکیشن‌ها توسط نوار وضعیت اندروید ۱۱ غیر قابل مشاهده می‌شوند.

مطالب خواندنی:  گوگل اندروید ۱۱ را برای دستگاه‌های مجهز به ۲GB رم عرضه نخواهد کرد

در حال حاضر، هیچ‌گونه راه‌حل مشخصی برای مشکل موردبحث وجود ندارد. با این حال تعدادی از کاربران توانسته‌اند با بستن و شروع مجدد اپلیکیشن خود از شر این باگ خلاص شوند. افزون بر این، این مشکل به اپلیکیشن مورد استفاده نیز بستگی دارد. با استناد به گزارش اندروید‌پلیس (AndroidPolice)، باگ یادشده پوسته‌هایی مانند One UI 3.0 سامسونگ را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است. به نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران باگ موردبحث را به بخش پیگیری مشکلات اندروید (Android Issue Tracker) گزارش داده‌اند، اما از آنجایی که آنها نتوانسته‌اند این مشکل را بازتولید کنند این مورد پایان‌یافته در نظر گرفته شده است. پس باید منتظر به‌روزرسانی‌های جدید بود و امیدوار که باگ مذکور با آنها برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.