• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

با تکان دادن گوشیتان به اینستاگرام مشکلات فنی را گزارش دهید

  • کد خبر : 31277
  • 29 آبان 1400 - 17:55
با تکان دادن گوشیتان به اینستاگرام مشکلات فنی را گزارش دهید
اینستاگرام از سال ۲۰۱۷ به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر پست تا ۱۰ عکس و ویدئو قرار دهند، اما اکنون، بعد از ۴ سال، قابلیتی در حال اضافه شدن است

با تکان دادن گوشیتان به اینستاگرام مشکلات فنی را گزارش دهید

اینستاگرام از سال ۲۰۱۷ به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر پست تا ۱۰ عکس و ویدئو قرار دهند، اما اکنون، بعد از ۴ سال، قابلیتی در حال اضافه شدن است که به کاربران این اجازه را می‌دهد که بتوانند یک عکس یا کلیپ را از این سری پست‌ها با تعداد بالای عکس یا ویدئو، حذف کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در یکی از ویدئوهای هفتگی‌اش در توییتر توضیح می‌دهد که این قابلیت چگونه کار می‌کند.

اکنون شما با فشردن آیکون سه نقطه و بعد دکمه Edit، می‌توانید از چرخه‌ خود عکس یا ویدئویی را حذف کنید. برای اینکار روی عکس یا ویدئو خود پس از زدن دکمه Edit، دکمه Delete را فشرده تا عکس یا ویدئو مورد نظرتان حذف شود. به گفته موسری، این قابلیت درحال حاظر تنها بر روی سیستم عامل IOS در دسترس است، هرچند به زودی به اندروید نیز خواهد آمد. وی همچنین افزود که اینستاگرام باید این قابلیت را خیلی قبل‌تر اضافه می‌کرده است.

اگر شما ساکن آمریکا هستید، به ویژگی دیگری هم دسترسی دارید. این ویژگی Rage Shake نام دارد و دقیقا همانطور که از نامش بر‌می‌آید عمل می‌کند. اگر شما درحال استفاده از اینستاگرام هستید و چیزی به درستی کار نمی‌کند، گوشی خود را تکان دهید. انجام اینکار باعث می‌شود که بخش گزارش ایراد اینستاگرام باز شود. شما می‌توانید در این بخش مشکل خود را برای شرکت نوشته و ارسال کنید. موسری می‌گوید این کار به اینستاگرام در اولویت بندی ایرادات فنی که باید رفع کنند کمک شایانی می‌کند. Rage Shake  در حال حاضر تنها در آمریکا در دسترس است.

مطالب خواندنی:  قرارداد ۶۶ میلیارد دلاری انویدیا و Arm ظاهراً لغو شده است

هر دو ویژگی نحوه استفاده شما از اینستاگرام را تغییر نمی‌دهند، اما باید ویژگی های قابل توجهی باشند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.