• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

بهترین بازی های فوتبالی برای iOS و اندروید

  • کد خبر : 18680
  • 16 خرداد 1399 - 20:21
بهترین بازی های فوتبالی برای iOS و اندروید

اگرچه در حال حاضر تعداد کمی از لیگ‌های فوتبال آغاز به کار کرده‌اند اما بحران ویروس کرونا باعث شده تا چندین لیگ معتبر تعلیق یا لغو شوند و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال مجبور هستند تا بازی های قدیمی را مشاهده کنند. به همین جهت، ما تصمیم داریم تا با استفاده از این مقاله بار دیگر […]

اگرچه در حال حاضر تعداد کمی از لیگ‌های فوتبال آغاز به کار کرده‌اند اما بحران ویروس کرونا باعث شده تا چندین لیگ معتبر تعلیق یا لغو شوند و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال مجبور هستند تا بازی های قدیمی را مشاهده کنند. به همین جهت، ما تصمیم داریم تا با استفاده از این مقاله بار دیگر شما را به دنیای فوتبال بازگردانیم، آن هم به عنوان یک بازیکن! البته، به صورت کاملاً ایمن و در خانه خودتان همراه با گوشی هوشمندی که در اختیار دارید.

همه بازی های موجود در این فهرست حاوی گرافیک واقع‌گرایانه و لایسنس تیم‌های محبوب فوتبالی نیستند اما همگی به شکلِ خاص خود، شما را غرق در دنیای ورزش محبوب فوتبال می‌کنند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ بازی برتر فوتبالی برای iOS و اندروید را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

بازی Stickman Soccer 3D

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8a8d8a7d8b2db8c d987d8a7db8c d981d988d8aad8a8d8a7d984db8c d8a8d8b1d8a7db8c ios d988 d8a7d986d8afd8b1d988db8c 5eda62120e4c1

ما این فهرست را با عنوانی که جدی نیست و بیشتر آرکیدگونه هست شروع می‌کنیم: Stickman Soccer 3D. همانطور که از نام بازی پیداست، بازیکنان حاضر در این بازی مردانی چوبی هستند اما این به آن معنا نیست که آن‌ها شخصیت ندارند! شما می‌توانید با باشگاه‌هایی که بسیار آشنا و معرف حضورتان هستند بازی کنید و از طریق واحد پولی رایج در بازی، نسخه چوبی بازیکنان محبوب خود را خریداری کنید. اگر به این کار علاقه‌ای ندارید، می‌توانید تیم و بازیکنان خود را کاملاً شخصی‌سازی کنید و ترکیب خوبی از یک تیم متشکل از بازیکنان چوبی ایجاد کنید.

سرعت گیم‌پلی بازی سریع است و در عین حال، کنترل آن نیز بسیار آسان است و باعث می‌شود تا خیلی سریع از بازی لذت ببرید. استانداردهای داور نسبت به چیزی که خطا خوانده می‌شود، خیلی پائین است بنابراین مجبور هستید تا از حالت عادی نیز بیشتر مراعات کنید تا داور بازی برای تیم حریف، خطا نگیرد. Stickman Soccer 3D به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت محلی و با استفاده از کنترلرهای بازی اقدام به انجام بخش چندنفره آن کنید و با دوستان یا فرزندان خود لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

بازی Soccer Cup 2020

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/2-Soccer-cup-2020.jpg

بازی Soccer cup 2020 عنوانی با گرافیک و حرکات بازیکنانِ واقع‌گرایانه است اما مکانیک توپ کمی عجیب است؛ توپ گاهی به پای بازیکنان می‌چسبد یا دستکش‌های دروازه‌بان، آن را همانند یک آهنربا جذب می‌کنند. به طور کلی، استاد شدن در این بازی کاری سخت است. با این حال، یک حالت آموزشی گسترده برای این بازی تدارک دیده شده تا از قبل وارد شدن به مسابقات واقعی، نسبت به بهبود مهارت و توانایی‌های خود اقدام کنید. اگرچه سازندگان بازی از این بخش برای نمایش تبلیغات درون بازی استفاده کرده‌اند و باید نسبت به تجربه حالت آزمایشی آن صبور باشید.

در این بازی شاهد مجوز یا لایسنس هیچ بازیکن و تیمی نخواهید بود. هرچند پس از آغاز بازی اصلاً متوجه این کمبود نمی‌شوید. چالش‌هایی برای این بازی در نظر گرفته شده که تجربه و تکمیل کردن آن‌ها خالی از لطف نیست. Soccer cup 2020 را می‌توان در زمره یکی از مفرح‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی های فوتبالی موبایل دانست که تجربه آن را شدیداً به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب خواندنی:  زمین همیشه کروی نبوده است!

بازی Score! Hero

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/3-Score-Hero.jpg

بازی Score! Hero بخش‌هایِ خسته‌کننده فوتبال را کنار می‌گذارد و شما را در وضعیتی قرار می‌دهد که اهمیت بسیار زیادی دارد: به ثمر رساندن فرصت‌ها. این بازی بیش از ۷۰۰ چالش ارائه می‌دهد. از گوشه و کنار زمین بازی گرفته تا جاهایی که اصلاً بهره بردن از آن کار آسانی نیست. زمانی که بتوانید از دفاع حریف رد شوید و با یک ضربه والی، گلی زیبا به ثمر برسانید قطعاً لذت خواهید برد. علاوه بر این، با گیم‌پلی نوبتی بازی دیگر نیازی نیست که مدت‌ها به صفحه نمایش گوشی هوشمند خود خیره شوید. اگر نتوانید از موقعیت‌های خود بهره ببرید، باید تبلیغات بازی را مشاهده کنید تا بتوانید بار دیگر شانس خود را امتحان کنید.

یک حالت داستانی ساده نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است تا برخی چالش‌های بازی را کامل کنید اما مطمئناً آنچه که در طول مراحل اتفاق خواهد افتاد را نادیده می‌گیرید.

بازی FIFA Soccer

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

4 FIFA soccer

احتمالاً FIFA soccer نخستین بازی‌ای است که با دیدن عنوان این مقاله به ذهن شما خطور کرد. این بازی این مزیت را دارد که بیشترین تیم و بازیکن لایسنس شده ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، شرکت الکترونیک آرتس (EA Games) تصمیم گرفته تا بیشتر به جنبه بازاریابی و درآمدزایی این بازی بی‌اندیشد و FIFA soccer بیشتر درباره باز کردن و بدست آوردن بسته‌های مختلف و خرید بازیکنان بهتر است.

این مورد به این دلیل است که یکی از بزرگترین بخش‌های بازی FIFA soccer که حالت «VS attack» نام دارد شما در وضعیت‌های مختلف حمله قرار می‌دهد و باید از موقعیت خود بهترین استفاده را ببرید. حریف شما نیز دقیقاً چنین هدفی را دنبال می‌کند. هرچه تیم بهتری داشته باشید، موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرید نیز آسان‌تر است و طبعاً، آسان‌تر به برد می‌رسید.

اگرچه گرافیک و سبک طراحی بازی FIFA soccer واقعاً زیبا و جذاب به نظر می‌رسد اما گیم‌پلی آن در مواردی کسل‌کننده محسوب می‌شود که البته می‌توانید با پرداخت هزینه و خرید محتوای درون بازی، نسبت به بهبود و لذت‌بخش‌تر شدن آن اقدام کنید.

بازی Extreme Football

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/5-Extreme-Football.jpg

استادیوم‌های مشهور و بازیکنان سوپراستار را فراموش کنید، بازی Extreme Football شما را به زمین بازی محله خود می‌برد که می‌توانید در آن، تسلط خود بر توپ را به نمایش بگذارید.

در Extreme Football، شما مسابقاتی سریع را بازی می‌کنید که در آن تنها کنترل یک بازیکن را بر عهده دارید و دیگر بازیکنان توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شوند. البته سیستم Matchmaking بازی برخی از دوستان یا حریف‌های تصادفی را نیز به آن رقیب شما بر می‌گزیند. شما می‌توانید از بین حالت‌های ۱ در برابر ۱، ۲ در برابر ۲ یا ۳ در برابر ۳ یکی را انتخاب کنید بنابراین برای تجربه این بازی حتماً نباید در یک جمع پرتعداد حاضر باشید.

مطالب خواندنی:  عرضه لپ تاپ‌های جدید ایسر با پردازنده تایگر لیک اینتل

در این بازی قوانین زیاد و دست و پاگیر وجود ندارد و تنها باید تمرکز خود را روی چسباندن توپ به تور دروازه بگذارید. البته، شما می‌توانید شخصیت خود را کاملاً شخصی‌سازی کنید و آنطور که دوست دارید در بازی به نمایش در آیید. اگر به بازی‌ های فوتبال خیابانی علاقه دارید، مطمئناً از Extreme Football نیز خوشتان خواهد آمد.

بازی Dream League Soccer 2020

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/6-Dream-League-Soccer-2020.jpg

با بازی Dream League Soccer 2020 ما به رویکرد سنتی بازی فوتبال برمی‌گردیم. اگر برایتان مهم است باید بگوئیم که این بازی حاوی بازیکنان لایسنس شده زیادی است و گرافیک آن از کیفیت خوبی برخوردار است. حرکات روان و واقع‌بینانه است و به شما اجازه می‌دهد تا حرکاتی زیبا و حرفه‌ای پیاده کنید و با شکلی زیبا گل بزنید.

این بازی نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا در قالب بازیکن برای پیروزی بجنگید، بلکه امکان کنترل یک باشگاه فوتبال را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که باشگاه خود را چگونه ارتقاء داده و پایه و اساس آن را گسترش دهید؛ هر تصمیمی که بگیرید، مزایای خاص خود را برای تیمتان به همراه خواهد داشت.

اگر از تجربه بازی‌های این سبک خسته شده‌اید، Dream League Soccer 2020 تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بازی Football Strike

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/7-Football-strike.jpg

Football Srtike یک بازی ورزشی دیگر است که شما را در لحظه‌ای حساس قرار می‌دهد. در این بازی، شما با حریف انسانی دیگری روبرو می‌شوید و باید پنالتی یا ضربه آزاد خود را گل کنید. این بازی به اندازه دیگر عناوین این سبک، به تجربه یک فوتبال واقعی نزدیک نیست اما واقعاً جذاب و سرگرم‌کننده است. برای هر بازی، شما باید از پول رایج درون بازی هزینه کنید که از طریق روش‌های مختلفی بدست می‌آید بنابراین تا زمانی که شارژ گوشی‌تان تمام شود، می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید. با پیروزی در این بازی، جایزه‌های مختلفی نیز در قالب بسته‌های ورزشی بدست می‌آورید که هر بسته شامل چیزهای مختلفی می‌شود. پاداش‌های بازی به بهبود سبک و قدرت ضربه زدن شما نیز کمک می‌کند.

بازی Football strike یک عنوان عالی برای تجربه زدن پنالتی و ضربه آزاد از طریق گوشی هوشمندتان است که از تجربه آن اصلاً پشیمان نخواهید شد.

بازی Soccer Star 2020 Top Leagues

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/8-Soccer-star-2020-Top-Leagues.jpg

گیم‌پلی بازی Soccer star 2020 Top Leagues شبیه عنوان Strike Hero است. شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش گوشی، نسبت به نوع و جای ضربه زدن به توپ برای گل کردن آن تصمیم بگیرید. اگر نتیجه مطلوب را بدست نیاورید، توصیف‌های متنی متعددی برای بدست آوردن بهترین نتیجه ممکن روی صفحه نقش می‌بندد. اگر توصیف‌های متنی روی صفحه به اندازه کافی شلوغ شود، این فرصت در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بعداً شانس خود را برای بازی کردن امتحان کنید. بازی Soccer star 2020 Top Leagues به اندازه دیگر بازی‌های این سبک، کنترل روی ضربه زدن را در اختیار شما قرار نمی‌دهد اما اگر از عناوین مشابه خسته شده‌اید، این بازی می‌تواند شما را سرگرم سازد.

مطالب خواندنی:  با این وسیله‌های ساده برای بچه‌ها بازی بسازید

بازی Champion of The Fields

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/9-Champion-of-The-Fields.jpg

اگر به دنبال انتخاب دو بازی عالی در بازی های فوتبالی موبایل هستید، Champion of The Fields قطعاً یکی از این جایگاه‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. این بازی کاملاً خوب به نظر می‌رسد و کنترل‌های دقیقی دارد و می‌توانید در هر شرایطی بهترین وضعیت ممکن را دنبال کنید. در این بازی شاهد چند بازیکن مشهور نیز خواهید بود اما نباید از آن در حد و اندازه‌های FIFA Soccer انتظار داشته باشید. این بازی بیشتر درباره تجربه حضور در زمین بازی‌ست تا آنچه که بین هر مسابقه رخ می‌دهد. البته، این گفته به این معنا نیست که شما نباید برای گردآوری بهترین تیم ممکن تلاش کنید. مانند سایر بازی ‌های مشابه، بازیکنان بهتر شانس شما را برای گل زدن در شرایط سخت بهبود می‌بخشند و شما را به سمت پیروزی سوق می‌دهند. اگر انگشتانتان به قدر کافی چابک و سریع نیست، به راحتی در این بازی پیروزی نمی‌شوید و باید تا پایان روز تلاش کنید!

بازی eFootball PES 2020

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از App استور اپل

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/10-eFootball-PES-2020.jpg

بدون شک، دو برند اصلی شبیه‌ساز فوتبال چه در کنسول‌های بازی و چه در بازی‌های موبایل، دو سری FIFA و PES هستند. اگرچه سری EA توانسته در زمینه کنسول‌های بازی گوی سبقت را از ساخته کونامی بگیرد، اما در بازار بازی های موبایل، این سری PES است که عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود ارائه می‌دهد. این بازی به لطف استفاده از موتور بازیسازی آنریل انجین، تجربه‌ای همانند یک بازی کنسولی همراه با حرکات واقع‌گرایانه بازیکنان، طراحی استادیوم‌ها و نورپردازی عالی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با برخی از بهترین بازیکنان به انجام مسابقات این بازی بپردازید و حتی به صورت رایگان از حضور مارادونای افسانه‌ای نیز بهره‌مند شوید.

با این حال و به طور کلی، عنصر پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای این بازی نسبت به سری FIFA Soccer واقعاً کم است و می‌توانید بدون اینکه درگیر پرداخت درون‌برنامه‌ای شوید از تجربه یک بازی فوتبالی لذت ببرید. اگر به دنبال یک شبیه‌ساز عالی فوتبال روی گوشی هوشمند خود هستید، PES قطعاً جزو نخستین انتخاب‌های شما خواهد بود.

نظر شما درباره بازی های حاضر در این مقاله چیست؟ آیا فکر می‌کنید جای بازی دیگری در آن خالی است؟ خوشحال می‌شویم که اگر پیشنهاد یا نظر خود را با ما و دیگر کاربران سایت از بخش نظرات همین مطلب به اشتراک بگذارید.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.