• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

تاریخ معرفی و مشخصات باتری گلکسی نوت ۲۰ و زد فلیپ ۵G لو رفت

  • کد خبر : 18702
  • 16 خرداد 1399 - 20:44
تاریخ معرفی و مشخصات باتری گلکسی نوت ۲۰ و زد فلیپ ۵G لو رفت

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه آگوست امسال سری گلکسی نوت ۲۰ را معرفی کند، اما به نظر می‌رسد که ما در کنار این سری شاهد رونمایی از محصولات دیگری از جمله گکسی فولد ۲، نسخه ۵G گلکسی زد فلیپ، گلکسی تب اس۷ پلاس و یک گلکسی واچ جدید هم خواهیم بود. گفته می‌شود گوشی‌های […]

انتظار می‌رود که سامسونگ در ماه آگوست امسال سری گلکسی نوت ۲۰ را معرفی کند، اما به نظر می‌رسد که ما در کنار این سری شاهد رونمایی از محصولات دیگری از جمله گکسی فولد ۲، نسخه ۵G گلکسی زد فلیپ، گلکسی تب اس۷ پلاس و یک گلکسی واچ جدید هم خواهیم بود.
گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس مجهز به نسل بعدی پنل‌های LTPO با رفرش ریت تطبیقی خواهند بود که نرخ نوسازی نمایشگر خود را به‌طور خودکار و براساس محتوای نمایش داده شده تنظیم خواهند کرد.

استفاده از این پنل‌ها در کنار یک پردازنده ارتقایافته می‌تواند به معنای آن باشد که شما از باتری احتمالی ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی نوت ۲۰ پلاس، همان عملکرد باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس۲۰ اولترا را دریافت خواهید کرد.

d8aad8a7d8b1db8cd8ae d985d8b9d8b1d981db8c d988 d985d8b4d8aed8b5d8a7d8aa d8a8d8a7d8aad8b1db8c daafd984daa9d8b3db8c d986d988d8aa dbb2dbb0 5eda6bade5fa3

تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰، فولد ۲ و زد فلیپ ۵G

شاید بپرسید که سامسونگ چه زمانی سری گلکسی نوت ۲۰، فولد جدید و زد فلیپ ۵G را معرفی خواهد کرد؟ به گفته یک منبع معتبر، رویداد آنپک سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ  ۱۵ مرداد (۵ آگوست) برگزار خواهد شد.

این برنامه زمانی شاید کمی زودتر از تاریخ معمول به نظر برسد، اما باید توجه داشته باشیم که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا یک سال عادی نیست. بد نیست بدانید که سری گلکسی نوت ۹ و نوت ۱۰ هم در اوایل ماه آگوست معرفی شدند.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس (اولترا) به صورت زیر خواهد بود:

  • نمایشگر: پنل ۶.۸۷ اینچی، رزولوشن ۱۴۴۴x۳۰۹۶ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۹۷ppi، نسبت تصویر ۱۹.۳:۹، رفرش ریت داینامیک ۱۲۰ هرتز و یک حسگر اثر انگشت ۳D Sonic Max
  • چیپست: اگزینوس ۹۹۲ یا اسنپدراگون ۸۶۵
  • نسخه‌های حافظه: ‍۱۲ گیگابایت رم/۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۱۶ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه eUFS ۳٫۱
  • دوربین‌ها: اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، پریسکوپ ۱۳ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
مطالب خواندنی:  نجات جان انسان‌ها توسط هوش مصنوعی و ژن درمانی

اما مشخصات گلکسی نوت ۲۰ استاندارد متفاوت از نسخه پلاس (اولترا) خواهد بود که به صورت زیر است:

  • نمایشگر: پنل ۶.۴۲ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۴x۲۳۴۵ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۰۴ppi، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ رفرش ریت ۹۰/۱۲۰ هرتز LTPO  یا ۶۰ هرتز LTPS
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت

مشخصات باتری گلکسی نوت ۲۰

در ماه می امسال اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی نوت ۲۰ با شماره مدل EB-BN980ABY فاش شد که نشان می‌داد این هندست برخلاف گلکسی نوت ۱۰ که دارای باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است مجهز به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که برخلاف آنچه که قبلا ادعا شده بود، گلکسی نوت ۲۰ با یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد.

افزایش ظرفیت باتری از ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت به ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هرچند افزایش بزرگی محسوب می‌شود، اما در سال ۲۰۲۰ که سال فناوری ۵G و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی است، هر یک میلی‌آمپرساعت اهمیت بسیار زیادی دارد. البته در مورد گلکسی نوت ۲۰ پلاس (اولترا) متاسفانه شایعات موجود همچنان حکایت از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای دارند.

سرعت‌های شارژ باتری گلکسی نوت ۲۰ و زد فلیپ ۵G

Samsung Galaxy Note 20 5G release date and charger specs tipped launching earlier 2 768x119 1

به‌لطف تائیدیه‌ای که سری گلکسی نوت ۲۰ و نسخه ۵G زد فلیپ اخیرا دریافت کرده‌اند ما می‌دانیم که گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ دارای شارژر ۲۵ واتی خواهد بود، در حالیکه گلکسی زد فلیپ ۵G همان شارژر ۱۵ واتی نسخه LTE خود را حفظ خواهد کرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.