• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

تراشه جدید سامسونگ برای کارت های پرداخت معرفی شد

  • کد خبر : 32995
  • 05 بهمن 1400 - 20:31
تراشه جدید سامسونگ برای کارت های پرداخت معرفی شد
شرکت سامسونگ الکترونیکس از آی سی امنیتی جدید خود برای کارت‌های پرداخت با نام S3B512C رونمایی کرد.

تراشه جدید سامسونگ برای کارت های پرداخت معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از آی سی امنیتی جدید خود برای کارت‌های پرداخت با نام S3B512C رونمایی کرد. این اولین تراشه‌ی امنیتی جهان است که با استفاده از حسگر اثر انگشت به اطلاعات بایومتریک کاربران دسترسی پیدا کرده و این اطلاعات را با استفاده از یک پردازنده‌ی امن بررسی و ذخیره می‌کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پشتیبانی از سه عملکرد مختلف در این تراشه باعث می‌شود تا سازندگان کارت‌های پرداخت نیازی به استفاده از چندین تراشه نداشته باشند و مراحل طراحی این کارت‌ها را سریع‌تر انجام دهند. کارت‌های مجهز به تراشه‌ی جدید سامسونگ امکان پرداخت‌های سریع‌تر و امن‌تر را فراهم کرده و نیاز به واردکردن کد پین در صفحه کلید را از بین می‌برد. همچنین امکان تراکنش‌های غیرقانونی با استفاده از این کارت‌ها به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

تراشه جدید سامسونگ برای کارت های پرداخت معرفی شد

این تراشه از الگوریتم‌هایی خاص برای شناسایی اثر انگشت کاربران استفاده کرده و با کمک پردازنده‌ی امن خود به راحتی هویت کاربران را شناسایی می‌کند. سامسونگ همچنین در تراشه‌ی S3B512C از فناوری ضد سرقتی بهره برده است که عبور از سیستم امنیتی کارت با کمک روش‌هایی مانند استفاده از اثر انگشت‌های مجازی را غیرممکن می‌سازد. به‌گفته‌ی سامسونگ، استفاده از این تراشه در کارت‌های شناسایی نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

نظر شما در مورد تراشه‌ی S3B512C چیست؟ به‌نظر شما این تراشه تا چه میزان به کاهش سرقت کارت‌های شناسایی و پرداخت کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.