• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
1

تصاحب جایگاه گلکسی اس ۲۰ پلاس توسط وان‌پلاس ۸ پرو در بنچمارک DxOMark

  • کد خبر : 18881
  • 18 خرداد 1399 - 20:10
تصاحب جایگاه گلکسی اس ۲۰ پلاس توسط وان‌پلاس ۸ پرو در بنچمارک DxOMark

بنچمارک DxOMark اخیرا جزئیات مرتبط با بررسی دوربین وان پلاس ۸ پرو را منتشر کرده است. تازه‌ترین محصول وان‌پلاس توانسته است امتیاز کلی ۱۱۹ را از مجموع ۱۲۶ تصویر و ۱۰۳ ویدیو، دریافت کند. اکنون گوشی مذکور با یک امتیاز اختلاف، در جایگاه دهم جدول دوربین گوشی‌های هوشمند و به دلیل فیلم‌برداری بهتر، بالاتر از […]

بنچمارک DxOMark اخیرا جزئیات مرتبط با بررسی دوربین وان پلاس ۸ پرو را منتشر کرده است. تازه‌ترین محصول وان‌پلاس توانسته است امتیاز کلی ۱۱۹ را از مجموع ۱۲۶ تصویر و ۱۰۳ ویدیو، دریافت کند. اکنون گوشی مذکور با یک امتیاز اختلاف، در جایگاه دهم جدول دوربین گوشی‌های هوشمند و به دلیل فیلم‌برداری بهتر، بالاتر از گلکسی اس ۲۰ پلاس قرار می‌گیرد. البته وان‌پلاس موفق نشده است به طور کامل سامسونگ را شکست دهد.

وان‌پلاس ۸ پرو نسبت به نسل قبلی خود یعنی ۷T پرو، از چینش دوربین جدیدتری بهره می‌برد. اکنون لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دستگاه از حسگر بزرگ‌تری بهره می‌برد و لنز فوق عریض نیز حسگری برابر با اندازه‌ی حسگر اصلی نسل قبلی دارد. اگرچه حسگر لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز سه برابری بدون تغییر در محصول جدید وان پلاس نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

d8aad8b5d8a7d8add8a8 d8acd8a7db8cdaafd8a7d987 daafd984daa9d8b3db8c d8a7d8b3 dbb2dbb0 d9bed984d8a7d8b3 d8aad988d8b3d8b7 d988d8a7d986 5edd08c7864b1

DxOMark ادعا دارد که ۸ پرو در آزمایش‌های صورت گرفته، توانسته است عملکرد چشمگیری در تعادل رنگ سفید از خود نشان دهد. همچنین تصاویر ثبت شده دارای رنگ‌های شفاف و واضحی هستند و لنز اصلی قادر به ثبت عکس‌هایی با نویز پایین و جزئیات بالا است. عملکرد لنز فوق‌عریض نیز رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

اما قسمت مشکل‌ساز برای وان پلاس ۸ پرو، صحنه‌هایی با دامنه‌ی دینامیکی وسیع‌ گزارش شده است. اگرچه محصول مذکور موفق شده است در این زمینه، عملکردی بهتر از آیفون ۱۱ پرو مکس از خود نشان دهد اما بازهم نتوانسته است به محصولاتی مانند هواوی پی ۴۰ نزدیک شود.

gsmarena 002 7

در زمینه‌ی ویدیو نیز عملکرد دستگاه بسیار خوب بوده است و در بین ۵ گزینه‌ی اول بنچمارک DxOMark قرار گرفته است.

مطالب خواندنی:  اختصاص موتورهای جستجوی جداگانه به پنجره‌های خصوصی در مرورگر فایرفاکس

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.