• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
1

تغییر سازمانی بزرگ در سامسونگ

  • کد خبر : 31706
  • 16 آذر 1400 - 18:19
تغییر سازمانی بزرگ در سامسونگ
سامسونگ تغییرات جدیدی در سازمان داخلی خود ایجاد کرده است. طبق این تغییرات، سامسونگ دو مدیر اجرایی جدید خواهد داشت که یکی از آن‌ها بر واحد Device Solutions و دیگری بر واحد جدید SET نظارت خواهد داشت.

تغییر سازمانی بزرگ در سامسونگ

سامسونگ تغییرات جدیدی در سازمان داخلی خود ایجاد کرده است. طبق این تغییرات، سامسونگ دو مدیر اجرایی جدید خواهد داشت که یکی از آن‌ها بر واحد Device Solutions و دیگری بر واحد جدید SET نظارت خواهد داشت. واحد اول مربوط به کسب‌وکار تراشه‌های سامسونگ می‌شود و واحد دوم شامل همه دستگاه‌های الکترونیکی از جمله موبایل و تلویزیون خواهد شد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،سامسونگ از سال ۲۰۱۷ به این طرف چنین تغییر بزرگی در سازمان خود ایجاد نکرده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۷ صاحب سه مدیر اجرایی شد که بر سر واد مجزا نظارت داشتند.

جانگ هی (Jong-hee) که هم‌اکنون رئیس بخش Visual Display است به‌عنوان رئیس اجرایی واحد SET نیز انتخاب شده است. جانگ کسی است که در طول ۱۵ سال گذشته، کسب‌وکار تلویزیون این شرکت را به بالاترین قله خود رسانده است و حالا سامسونگ با انتصاب او برای واحد SET امیدوار است که هماهنگی بهتری بین بخش‌های مختلف این واحد ایجاد بشود.

مدیر اجرایی بعدی، کیه‌یون کیونگ (Kyehyun Kyung) است که مدیر اجرایی واحد تراشه سامسونگ یا هملن Device Solutions شده است. او قبلا مدیر اجرایی واحد الکترومکانیک سامسونگ بوده است و روی تولید محصولات فلش مموری و حافظه DRAM نیز کار کرده است، بنابراین تجربه او در زمینه نیمه‌هادی‌ها می‌تواند بسیار به کمک سامسونگ بیاید.

سامسونگ همچنین هارک کیو پارک (Hark Kyu Park) را به‌عنوان رئیس هر دو بخش SET و Device Solutions در آمریکای شمالی منصوب کرده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ با این تغییر سازمانی قصد دارد که سرعت بیشتری به برنامه‌های خودش بدهد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که نتیجه این تغییر و تحولات در آینده چه خواهد شد.

مطالب خواندنی:  استفاده توییتر از شماره تلفن‌ها جهت مقاصد تبلیغاتی

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.