• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

حافظه ۸ ترابایتی اس اس دی سامسونگ برای رایانه‌های شخصی

  • کد خبر : 21525
  • 12 تیر 1399 - 17:11
حافظه ۸ ترابایتی اس اس دی سامسونگ برای رایانه‌های شخصی

سامسونگ یک حافظه هشت ترابایتی اس اس دی برای نصب و استفاده در رایانه‌های شخصی عرضه کرده که سرعت قابل قبولی در جهت نگارش و قرائت داده‌ها دارد.  حافظه اس اس دی مذکور با نام کامل ۸۷۰ QVO SATA در مدل‌های یک، دو، چهار و هشت ترابایتی عرضه می‌شود و قیمت هر یک از این […]

سامسونگ یک حافظه هشت ترابایتی اس اس دی برای نصب و استفاده در رایانه‌های شخصی عرضه کرده که سرعت قابل قبولی در جهت نگارش و قرائت داده‌ها دارد.

 حافظه اس اس دی مذکور با نام کامل ۸۷۰ QVO SATA در مدل‌های یک، دو، چهار و هشت ترابایتی عرضه می‌شود و قیمت هر یک از این مدل‌ها به ترتیب ۱۳۰، ۲۵۰، ۵۰۰ و ۹۰۰ دلار است.

سامسونگ می‌گوید عملکرد این حافظه‌ها بهتر از مدل‌های قبلی و ظرفیت آنها بیشتر از نمونه‌های گذشته است و از آنها می‌توان هم در رایانه‌های عادی و هم در مدل‌های حرفه‌ای تر استفاده کرد. نمونه قبلی این حافظه که QLC نام داشت در نوامبر سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود که چهار ترابایت ظرفیت داشت.

سرعت نگارش و قرائت اطلاعات بر روی این حافظه اس اس دی به ترتیب برابر با ۵۶۰ مگابیت بر ثانیه و نیز ۵۳۰ مگابیت بر ثانیه است. همچنین فناوری جدید توربورایت هوشمند در این حافظه به کار گرفته شده تا حجم بافر آن بر مبنای فضای باقی مانده در حافظه مذکور تنظیم شود.

نرم افزار Magician ۶ نیز برای مدیریت این حافظه اس اس دی در نظر گرفته شده است. این حافظه با سه سال ضمانت عرضه می‌شود و البته قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

منبع:خبرگزاری مهر ،زد دی نت،

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=21525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.