• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

دراپ‌باکس اپلیکیشن مدیریت رمز عبور خود را معرفی کرد

  • کد خبر : 18842
  • 18 خرداد 1399 - 19:10
دراپ‌باکس اپلیکیشن مدیریت رمز عبور خود را معرفی کرد

دراپ‌باکس (Dropbox) به‌تازگی خبر از اپلیکیشن مدیریت رمز عبور جدیدی داده است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی رمز عبورهای خود را مدیریت کنند. نسخه بتای خصوصی اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای کاربران موجود در دسترس است. این اپلیکیشن نیز مثل دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور مانند لست‌پس (LastPass) و وان‌پسورد (۱Password) دارای طراحی […]

دراپ‌باکس (Dropbox) به‌تازگی خبر از اپلیکیشن مدیریت رمز عبور جدیدی داده است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی رمز عبورهای خود را مدیریت کنند. نسخه بتای خصوصی اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای کاربران موجود در دسترس است.

این اپلیکیشن نیز مثل دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت رمز عبور مانند لست‌پس (LastPass) و وان‌پسورد (۱Password) دارای طراحی کمینه است. اپلیکیشن یادشده از پروتکل رمزگذاری دانایی صفر (Zero-Knowlede)  پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن، می‌تواند رمز عبورها را به‌صورت خارج از دسترس نگهداری کند. جدای از قابلیت فوق، این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری مثل نگهداری و همگام کردن رمز عبورهای موجود روی چندین دستگاه را دارد. به‌علاوه می‌تواند به کاربران جدید رمز عبورهای قوی پیشنهاد دهد و در نسخه اندروید از ویژگی پُر کردن خودکار (Autofill) پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد اپلیکیشن مدیریت رمز عبور یادشده در مرحله بتا قرار دارد و فعلا برای تعداد محدودی از کاربران دراپ‌باکس در دسترس است. انتظار می رود دراپ‌باکس در یک اعلام رسمی، اپلیکیشن را برای عموم در دسترس قرار دهد.

اگر علاقه‌مند به امتحان کردن اپلیکیشن هستید به این لینک در فروشگاه گوگل مراجعه کنید.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  تصاویر و مشخصات گلکسی A21 سامسونگ منتشر شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.