• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 1
0
3

دو قابلیت مورد انتظار به نسخه وب واتس‌اپ می‌آیند

  • کد خبر : 26328
  • 02 آبان 1399 - 9:42
دو قابلیت مورد انتظار به نسخه وب واتس‌اپ می‌آیند

مجله زیبایی سبز:واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌هاست، قصد دارد پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری را برای نسخه تحت وب خود امکان‌پذیر کند. این دو قابلیت جدید برای چندین سال در گوشی‌های هوشمند حضور داشته‌اند و قرار است به‌زودی میهمان نسخه وب این اپلیکیشن نیز باشند. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از […]

مجله زیبایی سبز:واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌هاست، قصد دارد پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری را برای نسخه تحت وب خود امکان‌پذیر کند. این دو قابلیت جدید برای چندین سال در گوشی‌های هوشمند حضور داشته‌اند و قرار است به‌زودی میهمان نسخه وب این اپلیکیشن نیز باشند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،با استناد به گزارشی که از سایت WABetaInfo منتشر شده است، دو قابلیت جدید یادشده در کد‌های آخرین به‌روزرسانی نسخه وب واتس‌اپ کشف شده‌اند. آنها توانسته‌اند این قابلیت‌ها را که هنوز در مرحله توسعه قرار دارند به‌صورت یکپارچه درآورند.

سایت WABetaInfo اعلام کرده است که عملکرد تماس صوتی و تماس تصویری فعلاً در مرحله سنجش بتا قرار دارند. این سایت همچنین تصاویری نیز از این قابلیت‌های مورد انتظار منتشر کرده است.

screenshot 2020 10 22 wa web d 768x563 1

زمانی که یک تماس صوتی دریافت می‌شود، کاربر از طریق یک پنجره پاپ آپ از آن خبردار شده و می‌تواند آن را رد کند یا بپذیرد. هنگامی هم که یک تماس صورت می‌گیرد، پنجره دیگری ظاهر می‌شود که عملکرد‌های معمولی مانند بی‌صدا کردن و اتمام تماس را دربر دارد. افزون بر این، گزارش یادشده ادعا می‌کند که واتس‌اپ آماده است تا در آینده  تماس صوتی و تصویری را در گروه‌ها نیز سنجش کند.

مسلماً به‌روزرسانی جدید هنوز رسماً از طرف شرکت واتس‌اپ اعلام نشده است. پس هنوز دقیقاً مشخص نیست که در چه زمانی منتشر خواهد شد. اما سایت WABetaInfo بر این باور است که ویژگی‌های جدید تقریباً باثبات عمل می‌کنند. حداقل از این ادعا این‌طور برمی‌آید که برای دریافت به‌روزرسانی جدید لازم نیست مدت زیادی صبر کرد.

مطالب خواندنی:  مایکروسافت دیگر از PHP پشتیبانی نخواهد کرد

گروه توسعه واتس‌اپ قرار است به‌زودی یک قابلیت جذاب را منتشر کنند که برای سال‌ها کاربران آن را خواستار بوده‌اند. این قابلیت، امکان پشتیبانی هم‌زمان از چندین دستگاه تنها با یک حساب کاربری است. با استناد به WABetaInfo، این قابلیت در مرحله نهایی توسعه قرار دارد و قدم بعدی این است که گروه توسعه اپلیکیشن بتای آن را در اختیار کاربران قرار دهد. این سایت توصیه می‌کند که اگر کسی علاقه‌‌مند به تجربه قابلیت‌های جدید است، مطمئن شود که از نسخه بتای اندروید و iOS واتس‌اپ استفاده می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.