• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

  • کد خبر : 3034
  • 12 مرداد 1397 - 22:42
راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

مچ‌بندهای هوشمند دیگر جای خودشان را میان مردم باز کرده‌اند. شاید تا همین چندسال پیش هیچ‌کس به این توجه نمی‌کرد که روزانه میزان ضربان قلب و استرس و کالری مصرف‌شده و تعداد قدم‌هایش را بداند، اما گجت‌های جدید هر روز یک قابلیت جدید را به ما ارایه می‌دهند. مچ‌بندهای هوشمند هم در ابتدا همه کارایی‌ها […]

مچ‌بندهای هوشمند دیگر جای خودشان را میان مردم باز کرده‌اند. شاید تا همین چندسال پیش هیچ‌کس به این توجه نمی‌کرد که روزانه میزان ضربان قلب و استرس و کالری مصرف‌شده و تعداد قدم‌هایش را بداند، اما گجت‌های جدید هر روز یک قابلیت جدید را به ما ارایه می‌دهند.

1757564 267

مچ‌بندهای هوشمند هم در ابتدا همه کارایی‌ها را نداشتند اما روزبه‌روز پیشرفته‌تر شدند و حالا دیگر می‌توانند بسیاری از کارایی‌های ساعت‌های هوشمند را داشته باشند اما به هرحال باز هم از ساعت‌های هوشمند عقب‌ترند که البته طبیعی است. مچ‌بندهای هوشمند حالا دیگر مشتریان خودش را دارد.

شما می‌توانید با مبالغ مختلفی یکی از این مچ‌بندها را داشته باشید اما این انتظار را نداشته باشید که با مبلغ ١٠٠هزار تومان مچ‌بندی تهیه کنید که کارایی مچ‌بند یک‌میلیونی را دارد. با توجه به نوع نیازتان سراغ مچ‌بندها بروید و به زیبایی آنها روی دست‌تان و ست‌کردنش با لباس‌هایتان حتما دقت کنید. البته که باید توجه کنید، حالا با توجه به نوسانات ارزی‌ای که در کشور وجود دارد، هیچ‌کدام از محصولات الکترونیک وارداتی قیمت ثابتی ندارند.

شیائومی: Mi Band ٣

1757565 648

شرکت نام‌آشنای «شیائومی» (Xiaomi) با تولید گام‌شمار کاربردی و ارزان «Mi Band» توانست بخش بزرگی از بازار این گجت‌های پوشیدنی را از آن خود کند. در Mi Band ٣ اعلان‌های گوشی مانند تماس و پیامک دریافتی را می‌توان روی صفحه‌ نمایش ٠,۴٢ اینچی مشاهده کرد. روی این صفحه دکمه‌ای لمسی قرار دارد که با فشردن پی ‌درپی آن، اطلاعات مختلفی روی صفحه نشان داده می‌شود. تعداد قدم‌های برداشته‌شده، مسافت طی‌شده، کالری سوزانده‌شده، تعداد ضربان قلب و مدت‌زمان خواب سبک و عمیق اطلاعاتی هستند که روی صفحه ‌نمایش نشان داده می‌شوند. برای انتقال اطلاعات مچ‌بند به گوشی باید اپلیکیشن «Mi Fit» روی گوشی نصب باشد. این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.٣ به بالا و iOS ٨.٠ به بالا قابل‌ نصب است. اگر مچ کوچکی دارید، نمی‌توانید این دستبند هوشمند را به ‌راحتی روی مچ‌تان ببندید افزایش طول آن باعث می‌شود هنگام استفاده از حفره انتهایی برای سفت‌کردن مچ‌بند، شکل قرارگیری آن روی دست‌تان زیبا و مناسب نباشد.

مطالب خواندنی:  جیمیل روزانه ۱۰۰ میلیون هرزنامه جدید را به کمک هوش مصنوعی حذف می‌کند

نقاط قوت: کاربری ساده، قیمت مناسب، نگهداری شارژ بسیار خوب و امکان خرید بند در رنگ‌های مختلف
نقاط ضعف: سایز و عملکرد ضعیف اپلیکیشن
قیمت:٣٩٠ تا ۴١٠ هزار تومان

آی واون: i۶ HR

1757566 755

 

مچ‌بند هوشمند «iWOWN i۶ HR» از نسل جدید مچ‌بندهای هوشمند شرکت «آی واون» بوده که به سنسور ضربان قلب مجهز شده است. iWOWN i۶ HR با طراحی جدید خود زیباتر شده و بهتر روی دست می‌نشیند. صفحه‌ نمایش ٠,٩۶ اینچی مچ‌بند از نوع OLED است و اطلاعات را به رنگ سفید و با وضوح خوبی نمایش می‌دهد. این صفحه‌ نمایش نسبت به لمس یا نگه‌داشتن انگشت روی آن عکس‌العمل نشان می‌دهد. پشت مچ‌بند، سنسور ضربان قلب آن قرار دارد. این سنسور هنگام فعال‌بودن، به شکل مداوم ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند و روی صفحه‌ نمایش نشان می‌دهد. برای استفاده از امکانات کامل‌تر مچ‌بند، باید اپلیکیشن «iWOWNfit» را روی گوشی تلفن‌همراه نصب کرد. این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.۴ به بالا و iOS ٨.٠ به بالا قابل ‌نصب است. سایر قابلیت‌های iWOWN i۶ HR عبارتند از: تعیین اهداف ورزشی روزانه، یادآور لرزشی همراه با نمایش متن، هشدار بی‌تحرکی، استفاده از مچ‌بند به‌عنوان شاتر دوربین گوشی و پیداکردن گوشی در محدوده‌ برد بلوتوث.

نقاط قوت: طراحی و کیفیت ساخت مناسب، نمایش پیام‌های متنی، قیمت مناسب و امکان خرید بند در رنگ‌های مختلف
نقاط ضعف: مشکل نمایش پیام‌های فارسی
قیمت:٢۶٠ تا ٢٨٠ هزار تومان

سونی: SWR١٢

1757567 186

مچ‌بند «SWR ١٢» یکی از گجت‌های پوشیدنی شرکت «سونی» (Sony) است که قابلیت سنجش دقیق ضربان قلب را فراهم می‌کند. غیر از اندازه‌گیری میزان ضربان قلب، می‌توان با استفاده از حسگر ضربان قلب آن به میزان دقیقی، مدت‌زمان بیداری و خواب را تشخیص داد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به حسگر شتاب‌سنج آن اشاره کرد که با استفاده از این حسگر، میزان گام‌های افراد به ‌راحتی محاسبه می‌شود. مقاومت بالای مچ‌بند SWR ١٢ در برابر گردوغبار و غوطه‌ورشدن در آب تا عمق یک‌متر، امکان استفاده آن را در شرایط جوی مختلف، زیر دوش یا حتی به هنگام شناکردن مناسب می‌سازد. SWR ١٢ با سیستم‌عامل اندروید ۴,۴ و iOS ٨.٢ به بالا سازگار است. اعلان شبکه‌های اجتماعی، مشاهده‌ تماس‌های دریافتی، شمارش گام و امکان تنظیم هشدار برای بیدارشدن در زمان معین از دیگر ویژگی‌های این مدل است. اما باید گفت نداشتن صفحه نمایش می‌تواند این مچ‌بند را تنها تزئینی کند.

مطالب خواندنی:  درمان آسم با گیاهان دارویی و طب سنتی

نقاط قوت: مقاومت بالا در برابر گردوغبار و آب، طول عمر بالای باتری،
امکان اندازه‌گیری میزان استرس
نقاط ضعف: نداشتن صفحه نمایش و تعداد محدود رنگ‌بند
قیمت:٣٩٠ تا ۴١٠هزار تومان

هوآوی: TalkBand B٣ Active Smart Band

1757568 449

مکالمه یا کنترل تماس‌های تلفنی از قابلیت‌های جذابی است که به شکل‌های مختلف در طراحی گجت‌هایی چون ساعت و مچ‌بند هوشمند شاهد آن هستیم. مچ‌بند هوشمند Huawei TalkBand B٣ که شباهت زیادی به مدل قدیمی‌تر یعنی «TalkBand B٢» دارد، با قابلیت‌های بسیاری همراه بوده که مهمترین آنها قابلیت کنترل تماس و حتی استفاده به‌عنوان هندزفری یا هدست بلوتوث است. این مدل از بندی لاستیکی و راحت بهره می‌برد و صفحه ‌نمایش مستطیلی آن به صورت لمسی و خمیده طراحی شده است. قابلیت‌های کاربردی آن برای استفاده‌های روزمره و ورزشی عبارتند از: پایش فعالیت‌ها همچون قدم‌زدن، دوندگی، کوهنوردی و… . قابلیت اندازه‌گیری و نمایش کالری مصرفی هم یکی از امکانات دیگر این ساعت است. این مچ‌بند که از فناوری بلوتوث بهره می‌برد، به آیفون‌های سری ۶ و ۵ و آیفون مدل ۴s که از سیستم‌عامل iOS ٧ یا بالاتر برخوردارند و همچنین تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۴,٣ یا بالاتر متصل می‌شود.

نقاط قوت: کاربری ساده، نگهداری شارژ، کارایی بالا
نقاط ضعف: قیمت کمی بالا،نداشتن رنگ‌های متنوع
قیمت:٨٨٠هزار تومان تا یک‌میلیون تومان

 

منبع:روزنامه شهروند و برترین ها

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.