• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

رندرهای کیس‌‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس منتشر شد

  • کد خبر : 18910
  • 18 خرداد 1399 - 21:21
رندرهای کیس‌‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس منتشر شد

برخی از فروشندگان در وب‌سایت علی‌بابا رندرهای کیس‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس را به نمایش گذاشته‌اند. البته از آنجاییکه این رندرها بر پایه طراحی ناکامل دستگاه‌ها‌ تهیه شده‌اند و مربوط به کیس‌ آن‌ها می‌شوند، ما تنها می‌توانیم طراحی پشت و کناره‌های گوشی‌ها را تصور کنیم. براساس چیزی که در کناره کیس‌ها دیده […]

برخی از فروشندگان در وب‌سایت علی‌بابا رندرهای کیس‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس را به نمایش گذاشته‌اند. البته از آنجاییکه این رندرها بر پایه طراحی ناکامل دستگاه‌ها‌ تهیه شده‌اند و مربوط به کیس‌ آن‌ها می‌شوند، ما تنها می‌توانیم طراحی پشت و کناره‌های گوشی‌ها را تصور کنیم.

براساس چیزی که در کناره کیس‌ها دیده می‌شود می‌توان حدس زد که نمایشگر نوت ۲۰ پلاس از نوع انحنادار خواهد بود. سمت راست و چپ کناره‌های کیس فقط تا نیمه آن بالا آمده‌اند و بنابراین بقیه فضا متعلق به نمایشگر خواهد بود. همچنین زبانه‌هایی در بالا و پایین وجود دارند که به محکم نگه داشته شدن گوشی در داخل کیس کمک خواهند کرد.

البته سامسونگ همه کناره گوشی را انحنادار نکرده و فضای کافی برای حاشیه‌های نمایشگر باقی گذاشته است.

اما در مورد کیس‌های گلکسی نوت ۲۰ می‌توان مشاهده کرد که کناره‌ها به‌طور کامل به سمت بالا آمده‌اند که نشان‌دهنده مسطح بودن نمایشگر است. این موضوع، با استراتژی سامسونگ مبنی بر استفاده انحصاری از نمایشگرهای انحنادار روی گوشی‌های پرچمدارش همخوانی ندارد.

لبه پایینی، سه سوراخ اصلی را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها برای پورت USB-C، یکی برای اسپیکر و دیگری برای قلم S Pen است. لبه بالایی تقریبا خالی است و فقط یک سوراخ کوچک برای میکروفون دارد.

همچنین یک بریدگی مستطیلی‌شکل برای ماژول دوربین‌های پشت دیده می‌شود که در حال حاضر با اطمینان صد در صد نمی‌توان گفت که طراحی نهایی خواهد بود. شایعات قبلی به وجود یک دوربین پریسکوپ روی گلکسی نوت ۲۰ پلاس اشاره کرده‌اند که در رندرهای بالا قابل مشاهده است..

مطالب خواندنی:  سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا امسال عرضه نخواهد شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.