• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

روزگار سیاه HTC در بازار موبایل همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 24597
  • 21 مرداد 1399 - 18:27
روزگار سیاه HTC در بازار موبایل همچنان ادامه دارد

شرکت اچ تی سی اخیرا شاید یکی از بهترین ماه‌های سال مالی خود را سپری کرد اما حالا داده‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد که درآمد شرکت به شکل شگفت‌انگیزی در ماه جولای سقوط کرده است زیرا اثرات تجارت ضعیف موبایل‌های هوشمند این شرکت همچنان ادامه دارد. این شرکت تایوانی، در ماه گذشته میلادی فقط […]

شرکت اچ تی سی اخیرا شاید یکی از بهترین ماه‌های سال مالی خود را سپری کرد اما حالا داده‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد که درآمد شرکت به شکل شگفت‌انگیزی در ماه جولای سقوط کرده است زیرا اثرات تجارت ضعیف موبایل‌های هوشمند این شرکت همچنان ادامه دارد.

این شرکت تایوانی، در ماه گذشته میلادی فقط توانست ۹٫۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد که ۳۵٫۶ درصد از سال گذشته و ۵۶٫۳ درصد از ماه ژوئن کمتر بوده و به نوعی یک فاجعه برای این شرکت است. برای این‌که بیشتر به اتفاقی که برای اچ تی سی در حال رخ دادن است پی برده شود، باید بیان کرد که درآمد ماه جولای نه تنها بدترین ماه مالی در سال ۲۰۲۰، بلکه بدترین آمار در تاریخ ۲۳ ساله این شرکت است.

به نظر می‌رسد که آینده شرکت اچ تی سی فقط به کسب‌و‌کار کوچک واقعیت مجازی بستگی دارد که در حال رشد است. اما تا زمانی که این بخش به رشد و توسعه مورد نظر برسد، تلفن‌های همراه این شرکت نقش مهمی در بقای آن دارد.

عرضه گوشی اچ تی سی Desire 20 پرو و در کنار آن اچ تی سی U20 5G درآمد این شرکت را در ماه ژوئن افزایش داد و تا حدودی به این شرکت رونق بخشید، اما مشکل اصلی اینجاست که عرضه این گوشی‌ها فقط محدود به تایوان است. همچنین تنها موبایلی که این شرکت به صورت جهانی عرضه کرد گوشی Wildfire E2 می‌باشد که آن هم مختص یک بازار یک کشور بود، روسیه!

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.