• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

سامسونگ ممکن است عرضه نوت ۱۰ را متوقف کند

  • کد خبر : 24001
  • 12 مرداد 1399 - 20:37
سامسونگ ممکن است عرضه نوت ۱۰ را متوقف کند

با استناد به گزارش‌های اخیر، فروش سه‌ماه دوم سال میلادی سامسونگ آن‌قدر بد بوده است که هوآوی توانسته از آن پیشی بگیرد. در یک وضعیت عادی، این امر اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود، زیرا شرکت چینی مدت‌ زمانی هست که رشد را در فروش خود تجربه می‌کند. چیزی که این نتایج را هیجان‌انگیز می‌کند تحریم‌های آمریکا علیه […]

با استناد به گزارش‌های اخیر، فروش سه‌ماه دوم سال میلادی سامسونگ آن‌قدر بد بوده است که هوآوی توانسته از آن پیشی بگیرد. در یک وضعیت عادی، این امر اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود، زیرا شرکت چینی مدت‌ زمانی هست که رشد را در فروش خود تجربه می‌کند. چیزی که این نتایج را هیجان‌انگیز می‌کند تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی است که دست این شرکت را بسته و آن را محدود به بازار کشور خودش کرده است.

احتمالا بازگشت آهسته چین به وضع عادی در این قضیه به هوآوی کمک کرده است، زیرا هنوز در اکثر کشورها قوانین تعطیلی‌های اجتماعی پابرجاست. این موضوع به خوبی می‌تواند کاهش ۳۰ درصدی فروش سامسونگ در سه‌ماه قبل را نسبت به سال گذشته توجیه کند. سامسونگ در کشور خود حضور محدودی دارد. اپل از طرف دیگر در چین هم عملکرد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، فروش آیفون با معیار سه‌ماه به سه‌ماه افزایش ۲۲۵ درصدی را شاهد بوده است و در معیار سال به سال نیز این افزایش برابر ۳۲ درصد است.

آیا می‌توان فراگیری کرونا را تنها دلیل فروش بد سامسونگ دانست؟ این شرکت هیچ‌گاه به‌صورت عمومی اقرار نکرد که گلکسی S20 از لحاظ فروش عملکرد ضعیفی داشته است. قیمت بسیار بالای این محصول به‌عنوان بزرگ‌ترین دلیل فروش بد آن شناخته می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ از این اتفاق درس نگرفته و گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی نوت ۲۰ نیز مانند پیشینیان خود اصلا مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.

در بسیار از اوقات کاربران در زمان معرفی یک گوشی جدید روی به خرید مدل‌های قدیمی‌تر می‌آورند، زیرا این امر مرسومی در بین سازندگان گوشی‌های هوشمند است که بعد از معرفی یک وارث جدید، قیمت محصول قدیمی‌تر خود را کاهش دهند. به نظر می‌رسد سامسونگ این بار نقشه دیگری در سر دارد.

مطالب خواندنی:  ظاهرا اپراتور اسپرینت گوشی گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G را با ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد

با استناد به فردی با نام کاربری @MauriQHD، شرکت کره‌ای قصد دارد که عرضه دستگاه‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ را متوقف کند. اگر این خبر درست باشد، باید شاهد ناپدید شدن گلکسی S10 و گلکسی نوت ۱۰ از قفسه فروشگاه‌ها باشیم. دو رنگ گلکسی فولد در حال حاضر از وب‌سایت آمریکای سامسونگ حذف شده است و عرضه رنگ جدید معرفی‌شده نیز ممکن است بعد از آماده شدن فولد ۲ لغو گردد.

در حساب توییتر شخص یادشده آمده است:

چندی پیش بحث بزرگی در درون سامسونگ در رابطه با سرنوشت سری S10، N10، فولد ۱، Z فلیپ ۱، تبلت‌ها و غیره صورت گرفته است.

در بعضی مواضع بحث‌های دیوانه‌ کننده‌ای انجام شده است، پس اگر آنها به فروش S10 ادامه نداند شگفت‌زده نشوید.

آیا از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ ترس این را دارد که محصولات قدیمی‌اش فروش جدیدتر‌ها را به خطر بیندازد. این امر کاملا محتمل به نظر می‌رسد، زیرا گفته می‌شود که خانواده گلکسی A بخشی از فروش گلکسی S20  را خواهد بلعید.

شایعات از این قرار است که سامسونگ در حال بهبود بخشیدن سری A است، سری‌ای که آهسته‌آهسته در حال پول‌سازی است. با استناد به یک گزارش جدید، دسته میان‌ رده یادشده ویژگی‌های رزولوشن بالا و قابلیت‌های زوم گلکسی S20  را به ارث خواهد برد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.