• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 6
0
2

شیائومی قابلیت مفیدی را به دوربین گوشی‌های خود اضافه می‌کند

  • کد خبر : 25936
  • 21 شهریور 1399 - 1:07
شیائومی قابلیت مفیدی را به دوربین گوشی‌های خود اضافه می‌کند

مجله زیبایی سبز:سال گذشته، شیائومی اپلیکیشن جدیدی را در بخش سلامت با نام می هلث (Mi Health) معرفی کرد. در زمان انتشار، اپلیکیشن مذکور بسیار ساده بود و تنها شامل چند قابلیت از قبیل شمارش قدم‌ها، نظارت فرآیند خواب و سنجش چرخه قاعدگی می‌شد. حال با معرفی رابط کاربری MIUI  ۱۲، شیائومی چند ویژگی جدید […]

مجله زیبایی سبز:سال گذشته، شیائومی اپلیکیشن جدیدی را در بخش سلامت با نام می هلث (Mi Health) معرفی کرد. در زمان انتشار، اپلیکیشن مذکور بسیار ساده بود و تنها شامل چند قابلیت از قبیل شمارش قدم‌ها، نظارت فرآیند خواب و سنجش چرخه قاعدگی می‌شد. حال با معرفی رابط کاربری MIUI  ۱۲، شیائومی چند ویژگی جدید را به اپلیکیشن اضافه کرده است. این قابلیت‌ها شامل شمارش دقیق‌تر قدم‌ها و ویژگی جدید سنجش خواب است. دیگر ویژگی جدیدی که شیائومی آن را اضافه کرده است، قابلیت گرفتن ضربان قلب است که توسط دوربین گوشی صورت می‌گیرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،برای استفاده از قابلیت گرفتن ضربان قلب، کاربر باید بخش جدیدی در اپلیکیشن به نام پالس (Pulse) را باز کنند. سپس روی دکمه موجود در قسمت پایین و سمت راست صفحه‌نمایش ضربه بزنند. در صفحه جدید، کاربر باید انگشت خود را جلوی دوربین و فلش قرار دهد. درست از زمانی که کاربر این کار را انجام دهد، دستگاه شروع به اندازه گیری نبض می‌کند و کاربر باید تا ۱۰۰ درصد شدن پروسه، انگشتش را در یک موقعیت نگه دارد.

بعد از کامل شدن فرآیند، دستگاه از شما می‌خواهد تا یکی از وضعیت‌های نمایش داده‌شده را انتخاب کنید. در این قسمت سه گزینه وجود دارد وضعیت معمول، وضعیت استراحت و وضعیت بعد از انجام فعالیت ورزشی. شما باید متناسب با شرایط کنونی خود یکی از گزینه‌ها را انتخاب و سپس روی دکمه مشاهده گزارش (View Report) ضربه بزنید تا بتوانید ضربان قلب حال حاضر خود را مشاهده کنید. گزارش یادشده هم ضربان قلب شما را نمایش می‌دهد و هم اینکه نبض شما آهسته، معمولی و یا تند است.

مطالب خواندنی:  گوگل ۱۵۰ میلیون دلار برای پروژه‌های انرژی تجدید پذیر اهدا کرد

قابلیت جدید موردبحث به نسخه ۲.۷.۴ می هلث اضافه خواهد شد و بیشتر کاربران در طی روزهای پیش رو می‌توانند این به‌روزسانی را دریافت کنند.

رابط کاربری MIUI 12 دارای یک قابلیت تشخیص بصری کارکتر‌ها در عکس‌ها و اسناد معمول است. با کمک این ویژگی می‌توان به‌راحتی متن‌های موجود در تصاویر را به یک متن قابل‌ویرایش ترجمه کرد. شما با استفاده از برنامه‌های سوم شخص نیز می‌توانید این کار را انجام دهید، اما MIUI 12 به شما این امکان را می‌دهد که این کار را به‌وسیله خود این رابط کاربری صورت دهید که برای کاربران بسیار راحت‌تر است.

بنا بر برخی گزارش‌ها، برای استفاده از عملکرد فوق باید نسخه اپلیکیشن گالری ۲.۲.۱۶.۱۶ و بالاتر باشد. همچنین اپلیکیشن سرویس ابری شیائومی (Mi Cloud Service) نیز باید نسخه ۱۲.۰.۰.۱۱ و بالاتر باشد. فناوری مذکور در چهار محصول شیائومی قابل‌دسترس است: می ۱۲، می ۱۰ پرو، می ۱۰ الترا و ردمی K30 الترا.

باید خاطرنشان کرد که شیائومی ماه گذشته دو گوشی پرچم‌دار خود یعنی شیائومی می ۱۰ الترا و ردمی K30 الترا را در کنار تلویزیون شفاف منحصر به فردش و تعداد دیگری از محصولات معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.