• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

شیائومی می ۱۰ الترا در گیک‌بنچ رویت شد

  • کد خبر : 24665
  • 21 مرداد 1399 - 20:56
شیائومی می ۱۰ الترا در گیک‌بنچ رویت شد

در آستانه معرفی گوشی شیائومی می ۱۰ الترا، این هندست در گیک‌بنچ رویت شد. شیائومی با معرفی می ۱۰ الترا، دهمین سال تاسیس خود را هم جشن خواهد گرفت. تاکنون اطلاعات و تیزرهای زیادی درباره این گوشی به بیرون درز پیدا کرده‌اند که دید بهتری را درباره آن در اختیار ما قرار می‌دهند.  شیائومی می […]

در آستانه معرفی گوشی شیائومی می ۱۰ الترا، این هندست در گیک‌بنچ رویت شد. شیائومی با معرفی می ۱۰ الترا، دهمین سال تاسیس خود را هم جشن خواهد گرفت. تاکنون اطلاعات و تیزرهای زیادی درباره این گوشی به بیرون درز پیدا کرده‌اند که دید بهتری را درباره آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

 شیائومی می ۱۰ الترا دارای شماره مدل M2007J1SC است و به‌ترتیب امتیازهای ۹۰۱ و ۳۲۷۵ را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ دریافت کرده است. این نتایج، شباهت زیادی با عملکرد هندست‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون +۸۶۵ دارند. بنچمارک مذکور همچنین به ۱۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ برای می ۱۰ الترا اشاره کرده است.

Xiaomi Mi 10 Ultra passes by Geekbench day before announcement

انتظار می‌رود که می ۱۰ الترا از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED با رزولوشن +FHD بهره ببرد و انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ یا ۱۲۰ وات تامین کند. همچنین یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت آن وجود خواهد داشت. سه تا از این دوربین‌ها مشابه نمونه‌های به کار رفته روی می ۱۰ پرو خواهند بود که عبارتند از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی. دوربین چهارم نیز یک لنز پریسکوپ با بزرگنمایی دیجیتالی ۱۲۰ برابر خواهد بود.

یکی از مزیت‌های می ۱۰ الترا نسبت به مدل پرو، واحد پردازش گرافیکی (GPU) اختصاصی آن است که امکان کنترل‌ دستی فرکانس را فراهم خواهد کرد. این گوشی دارای دو رنگ سرامیکی و شفاف خواهد بود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.