• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

شیائومی ۱۲ قدرتمندین گوشی شیائومی در بخش دوربین خواهد بود

  • کد خبر : 30592
  • 28 مهر 1400 - 17:33
شیائومی ۱۲ قدرتمندین گوشی شیائومی در بخش دوربین خواهد بود

شیائومی قرار است اواخر امسال از سری پرچمدار شیائومی ۱۲ رونمایی کند و حالا یک افشاگر مطرح به نام DCS@ اطلاعات تازه‌ای درباره این سری فاش کرده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،به گفته این کاربر، سری شیائومی ۱۲ شامل دو مدل پرچمدار با یک سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد […]

شیائومی قرار است اواخر امسال از سری پرچمدار شیائومی ۱۲ رونمایی کند و حالا یک افشاگر مطرح به نام DCS@ اطلاعات تازه‌ای درباره این سری فاش کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،به گفته این کاربر، سری شیائومی ۱۲ شامل دو مدل پرچمدار با یک سیستم دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود، بطوریکه هر سه دوربین پشت گوشی‌های این سری دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل خواهند بود و شامل یک دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتو خواهند بود. البته این احتمال هم وجود دارد که فقط یکی از این گوشی‌ها به نام شیائومی ۱۲ اولترا، از سیستم فوق استفاده کند. در این صورت، این گوشی تبدیل به قدرتمندین گوشی تاریخ شیائومی در بخش دوربین خواهد شد.

سری شیائومی ۱۲ علاوه بر داشتن بهبودهایی در بخش دوربین و عملکرد، طراحی جدیدی نیز خواهد داشت. این سری به جای طراحی انحنادار از یک طراحی هایپربولوید زیبا بهره خواهد برد. در این طراحی، انحنای لبه‌های گوشی‌ کمتر خواهد بود که ظاهری مثل سطوح با انحنای میکرو به آن خواهد بخشید. طراحی جدید سری شیائومی ۱۲ دارای دو فاکتود اصلی خواهد بود: حمل‌پذیری و نمایشگر. این طراحی به‌گونه‌ای خواهد بود که حمل‌پذیری گوشی را درعین حفظ عملکرد خوب نمایشگر تضمین خواهد کرد. ضمن اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم بسیار باریک خواهند بود که باعث افزایش نسبت تصویر به بدنه خواهد شد. همچنین استفاده از یک هول پانج مرکزی کوچک، به بهتر کردن تجربه بصری نمایشگر کمک خواهد کرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2021/10/XIAOMI-12-SERIES-TO-HAVE-THE-STRONGEST-CAMERA-IN-XIAOMIS-HISTORY1.jpg.webp

شیائومی ۱۲ در بخش طراحی برخی از ویژگی‌های شیائومی سیوی (Civi) را نیز خواهد داشت.  این سری از یک پوسته سرامیکی مشکی‌رنگ در قاب پشت خود استفاده خواهد کرد که زیبایی خاصی به آن خواهد بخشید.  هرچند شایعات قبلی به یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی شیائومی ۱۲ اشاره کرده بودند، اما اطلاعات امروز این شایعات را رد می‌کند. با این‌حال، شیائومی ظاهراً برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن با نرخ ۱۹۲۰ فریم در ثانیه ارائه خواهد کرد که  می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد.

مطالب خواندنی:  گوشی شیائومی CC11 تائیدیه تنا را دریافت کرد

کار پردازش شیائومی ۱۲ را جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۹۸ بر عهده خواهد داشت. همچنین نمایشگرهای این سری از نوع LTPO  خواهند بود که امکان  نرخ نوسازی ۱ تا ۱۲۰ هرتز را بسته به محتوای نمایش داده شده فراهم خواهد کرد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که شیائومی چه سورپرایزی برای مشتریان خود خواهد داشت. نظر شما درباره مشخصات شیائومی ۱۲ چیست؟ در بخش دیدگاه‌ها نظرات خود را با در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.