• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

صاحب سومین برند جهانی پوشاک کیست؟

  • کد خبر : 2763
  • 16 تیر 1397 - 12:40
صاحب سومین برند جهانی پوشاک کیست؟

شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس در جهان را در اختیار دارد و موسس آن، پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است. احتمالا شما هم با مارک های لباس و کفش  ZARA آشنا هستید و شاید هم صاحب یکی از این اقسام پوشیدنی ها […]

ec957c7c99e81e9df74450c00a615682
شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس در جهان را در اختیار دارد و موسس آن، پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است.
احتمالا شما هم با مارک های لباس و کفش  ZARA آشنا هستید و شاید هم صاحب یکی از این اقسام پوشیدنی ها با این مارک معتبر باشید. شرکت ZARA سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس  در جهان را در اختیار دارد و موسس آن، پیژامه دوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است.
شاید برای خیلی ها عجیب باشد در دنیایی که مد، لباس و کفش دائما از ایتالیا و فرانسه نشأت می گیرد، سومین عرضه کننده کفش و لباس جهان یک اسپانیایی است.617c455ca8ee22a0dcd20b272bc6e24d
آمانسیو اورتگا، درحال حاضر در هفتمین دهه زندگی خود قرار دارد. وی با ZARA توانسته است ثروتی بیش از ۲۴ میلیارد دلار جمع آوری کند و خود را در رده بیست و دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار دهد. ثروتمندترین مرد اسپانیا در ۲۸ مارس ۱۹۳۶ به دنیا آمد. آمانسیو اورتگا موسس و رئیس INDITEX GROUP است.
b3b27cc1e7d2174a942f0b5fb6649c69
INDITEX GROUP یک شرکت بزرگ اسپانیایی است که متشکل از بزرگترین گروه های مد و طراحی در دنیاست. این شرکت عظیم تقریبا ۱۰۰ شرکت را تحت نظر خود دارد که اساسا در زمینه طراحی لباس، تولید پوشاک و عرضه انواع پوشاک فعالیت دارد.
به نوشته سایت نوناپ کلاب، امروزه ZARA بازارهای جهانی را تسخیر کرده است و در بیشتر شهرهای مطرح جهان شعبه دارد.
ثروتمندترین مرد اسپانیا، آمانسیو اورتگا، اکنون با همسر دوم خود در یک آپارتمان تمیز در شهر ACORONA زندگی می کند. وی که در شهر لیون به دنیا آمده، در سن ۱۴سالگی کار خود را در یک مغازه لباس فروشی به عنوان باربر در شهری که اکنون ساکن آن است آغاز کرد.
1a8bd9ffc5a3cbcbe12528305e69bcd4
آمانسیو که سرانجام حتی دبیرستان خود را هم به پایان نرسانید، در سال ۱۹۶۳ شرکت CONFECCIONES COS را که لباس خانگی تولید می کرد، تأسیس کرد. او در سال ۱۹۷۵ و به دنبال تجربه ای که در این شرکت کسب کرد، اولین فروشگاه خود  که بعدها شهرت جهانی پیدا کرد، یعنی ZARA را تاسیس کرد.
آمانسیو بزرگترین سهامدار INDITEX GROUP نیز هست. آمانسیو اورتگا با آنکه ثروتمندترین مرد اسپانیا به شمار می رود، علاقه چندانی به مطرح شدن در رسانه های عمومی از خود نشان نمی دهد. به همین خاطر عکس های زیادی از او یافت نمی شود.
5828d0402316bc8ff35fc051470b9066
,مد آنلاین,مدآنلاین,دکوراسیون,خواندنی ها و دیدنی ها، مطالب خواندنی، جملات زیبا، مطالب خواندنی و جالب، سخن بزرگان
آمانسیو بر خلاف اروپائیان است و از زدن کروات خودداری می کند و دوست دارد غیررسمی لباس بپوشد. شلواری که او بیش از همه به تن دارد، از جنس جین و به رنگ آبی است.
آمانسیو مانند خیلی از صاحبان صنایع و ثروتمندان جهان، که با مدیریت صحیح و با پشتکار به چنین موقعیتی دست یافته اند، به طور فعالانه در تمام مراحل طراحی و تولید لباس و پوشاک شرکت می کند. او در حوالی سال ۲۰۰۰ برای گرم کردن تنور تبلیغاتی شرکتش که در شرف ورود به بازار بورس بود، برای مدت کوتاهی خود را در دید رسانه های گروهی قرار داد، اما در عین حال همچون دفعات پیش از انجام هرگونه مصاحبه سر باز زد.
fd6cd07f4510f7b69278470df5c47d58
هنوز معلوم نیست دلیل این رفتار مرموزانه آمانسیو چیست. اما رازداری و سری بودن اقداماتش، که شک خیلی ها را برانگیخته است، به چاپ کتابی دربارۀ او با نام Amancio Ortega: Decero A ZARA انجامیده است.
منبع : انتخاب
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=2763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.