• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

طراحی خاص هنسی ونوم که باعث شده مانند یک ابرخودرو به نظر برسد

  • کد خبر : 22763
  • 27 تیر 1399 - 20:58
طراحی خاص هنسی ونوم که باعث شده مانند یک ابرخودرو به نظر برسد

در سال ۲۰۱۴ هنسی اعلام کرد که ابر خودرو Venom F۵ با بیشینه سرعت ۴۶۷ کیلومتر بر ساعت معرفی می‌شود. هنوز با گذشت ۵ سال این خودرو در برابر سایر ابر خودروهای Koenigsegg و Bugatti حرفی برای گفتن دارد. اما این شرکت خبر خوشی را در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که در اوایل تابستان […]

در سال ۲۰۱۴ هنسی اعلام کرد که ابر خودرو Venom F۵ با بیشینه سرعت ۴۶۷ کیلومتر بر ساعت معرفی می‌شود. هنوز با گذشت ۵ سال این خودرو در برابر سایر ابر خودروهای Koenigsegg و Bugatti حرفی برای گفتن دارد. اما این شرکت خبر خوشی را در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که در اوایل تابستان امسال از اولین خودرو تکمیل شده خود رونمایی خواهد کرد.

با این خبر، رندر اولیه Venom F۵ که چندین سال پیش طراحی شده بود منتشر شد. تغییرات طراحی با آنچه که در گذشته اعلام شده بود چندان نیست اما با کمی دقت میتوان تفاوتهایی را در سپر و چراغ‌های جلو مشاهده کرد. با این حال آنچه که تا حد زیادی تغییر کرده سرعت آن است که از ۴۶۷ به ۵۰۱ کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت. انتظار می‌رود که این سرعت از طریق موتور ۶.۶ لیتری تویین توربو (توربو دوقلو) V۸ آن حاصل شود که میتواند قدرت ۱۸۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۶۱۷ نیوتون-متر را تولید کند.

5394123

برای مقاومت در برابر این مقادیر شگفت انگیز از قدرت، هنسی اعلام کرد که کمی سخت‌تر از Bugatti Chiron و با استحکام پیچشی ۳۸۳۵۳ پوند بر درجه خواهد بود. ممکن است این اعداد کمی غیر واقعی به نظر برسد اما، با قیمت ۱.۶ میلیون دلاری برای این ابرخودرو از هنسی انتظار میرود که بتواند انتظارات و ادعاها را همانطور که قول داده بود برآورده سازد.

در ادامه عکس‌هایی از نسل پیشین:

5394122

5394120

5394121

منبع:خبرآنلاین و motor۱.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.