• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
1

ظاهرا اپراتور اسپرینت گوشی گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G را با ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد

  • کد خبر : 15017
  • 22 بهمن 1398 - 15:16
ظاهرا اپراتور اسپرینت گوشی گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G را با ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد

بسیاری از کاربران اندرویدی برای معرفی گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G لحظه‌شماری می‌کنند. این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۹ اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O با رزولوشن ۱۴۴۰x۳۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و اجرای بسیار روانی خواهد داشت. در این رفرش ریت، نمایشگر در هر […]

بسیاری از کاربران اندرویدی برای معرفی گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G لحظه‌شماری می‌کنند. این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۹ اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O با رزولوشن ۱۴۴۰x۳۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و اجرای بسیار روانی خواهد داشت. در این رفرش ریت، نمایشگر در هر ثانیه ۱۲۰ باز تازه‌سازی خواهد شد. چیپست داخل گوشی در همه بازارها اسنپ‌دراگون ۸۶۵ است، به جز در اروپا که از اگزینوس ۹۹۰ سامسونگ استفاده خواهد شد.

به گفته ماکس واینباخ (Max Weinbach) افشاگر معروف، اپراتور اسپرینت (Sprint) هر دو مدل این گوشی را عرضه خواهد کرد. یکی از مدل‌ها ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی. هر دو دستگاه مجهز به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با فناوری ترکیب پیکسلی ۹:۱ خواهند بود. این فناوری منجر به تولید تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با “پیکسل‌های مجازی” ۲.۴ میکرون خواهد شد که سامسونگ آن را “Nonacells” می‌نامد. نتیجه‌ی کار، تصاویر شارپ‌تر با نویز کمتر خواهد بود.

گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G دارای قابلیت Space Zoom خواهد بود

گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G، یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیتی به نام “Space Zoom” خواهد داشت از یک پریسکوپ برای تولید زوم اپتیکال ۱۰ برابر، زوم هیبریدی ۵۰ برابر و زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابر استفاده خواهد کرد.

d8b8d8a7d987d8b1d8a7 d8a7d9bed8b1d8a7d8aad988d8b1 d8a7d8b3d9bed8b1db8cd986d8aa daafd988d8b4db8c daafd984daa9d8b3db8c d8a7d8b3dbb2dbb0 5e427d350d0af

در پشت گوشی همچنین یک دوربین بهبود یافته اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک جفت سنسور مدت زمان پرواز وجود دارد. هر کدام از سنسورهای مدت زمان پرواز، زمانی که طول خواهد کشید تا اشعه مادون قرمز به شیء برخورد کرده و به گوشی برگردد را اندازه‌گیری خواهند کرد. از این داده برای ایجاد افکت‌های بوکه طبیعی‌تر در عکس‌های پرتره و قابلیت‌های واقعیت افزوده‌ی بهبود یافته استفاده خواهد شد. باتری دستگاه هم یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که بزرگترین ظرفیتی است که سامسونگ تا به حال در داخل یک گوشی استفاده کرده است.

مطالب خواندنی:  یوتیوب از اهداف بلندپروازنه خود عقب نشینی کرد

گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G تنها در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد و قیمت آن احتمالا از ۱۳۹۹ دلار شروع خواهد شد، هر چند که شایعات اولیه قیمت بسیار پایین‌تر ۱۰۹۹ دلار را برای آن گفته بودند. همه این اطلاعات، فردا در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس۲۰ مشخص خواهند شد. تاریخ عرضه گوشی هم طبق جدیدترین افشاگری‌ها، ۲۰ فوریه خواهد بود.

d8b8d8a7d987d8b1d8a7 d8a7d9bed8b1d8a7d8aad988d8b1 d8a7d8b3d9bed8b1db8cd986d8aa daafd988d8b4db8c daafd984daa9d8b3db8c d8a7d8b3dbb2dbb0 5e427d3722165

واینباخ همچنین اطلاعات جدیدی را درباره گلکسی زد فلیپ مننتشر کرده است. این گوشی یک دستگاه تاشو است که حول محور افقی باز و بسته می‌شود و یک نمایشگر ۶.۷ اینچی دارد. این هندست که انتظار می‌رفت فردا معرفی شود، به گفته واینباخ در ۱۴ فوریه رونمایی خواهد شد. درباره اپراتورهایی که گلکسی زد فلیپ را ارائه خواهند کرد واینباخ به T-Mobile ،AT&T و اسپرینت اشاره کرده است. ورایزن هم به خاطر اینکه هم اکنون گوشی تاشو گران قیمت موتورولا ریزر را می‌فروشد، در این لیست قرار ندارد. گلکسی زد فلیپ ممکن است قیمتی بین ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار داشته باشد.

گلکسی زد فلیپ از نظر مشخصات مسلما بالاتر از ریزر قرار دارد. این گوشی در مقایسه با ریزر مجهز به یک نمایشگر بزرگتر ۶.۷ اینچی Infinity Flip، یک چیپست قوی‌تر (اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس) و رم و حافظه بیشتر (۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی) است. اما تنها برتری ریزر نسبت به فلیپ زد، نوستالژیک بودن آن است که می‌تواند بر قیمت بالایش پیشی بگیرد.

موتورولا ریزر چند روز است که عرضه شده ولی هر بار که آن را باز می‌کنیم صدایی از لولای آن شنیده می‌شود. برخی گزارش‌ها گفته‌اند که این گوشی به هیچ وجه یک دستگاه ۱۰۰۰ دلاری به نظر نمی‌رسد و باید ارزان‌تر از این رقم باشد. حالا باید ببینیم که کیفیت ساخت گلکسی زد فلیپ چگونه خواهد بود.

مطالب خواندنی:  باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی تب S7 پلاس تائیدیه لازم را دریافت کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.