• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید با تاخیر مواجه شد

  • کد خبر : 28673
  • 09 خرداد 1400 - 20:18
عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید با تاخیر مواجه شد

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در روز گذشته اعلام کرد که عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید (Plaid) به تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) موکول شد. هدف از این تاخیر ایجاد تغییراتی کوچک در خودرو اعلام شده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ایلان ماسک که مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس نیز می‌باشد، […]

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در روز گذشته اعلام کرد که عرضه‌ی خودروی تسلا مدل S پلید (Plaid) به تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) موکول شد. هدف از این تاخیر ایجاد تغییراتی کوچک در خودرو اعلام شده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ایلان ماسک که مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس نیز می‌باشد، این خودرو را به فضاپیمایی غیرقابل توصیف تشبیه کرده است. تسلا از سال ۲۰۱۹ در حال تولید خودروی مدل S پلید بوده و قرار بود که این خودرو در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) روانه‌ی بازار شود.

تسلا در سپتامبر گذشته (شهریور) از خودروی مدل S پلید در جریان مراسم Battery Day رونمایی کرد. به گفته‌ی ایلان ماسک این خودرو شتاب ۰ تا ۶۰ مایل را در کمتر از ۲ ثانیه پر کرده و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ مایل بر ساعت خواهد بود. براساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت تسلا، خودروی مدل S پلید با هر بار شارژ مسافتی بین ۳۹۰ تا ۴۱۲ مایل را طی کرده و خودروی پلید پلاس نیز با یک‌بار شارژ توانایی پیمایش ۵۲۰ مایل را خواهد داشت. این دو خودرو به ترتیب به قیمت ۱۱۹٫۹۹۰ دلار و ۱۴۹٫۹۹۰ دلار به فروش خواهند رسید.

منبع: The Verge

مطالب خواندنی:  ایلان ماسک خبر از تولید خودروهای آینده‌نگرانه روبوتاکسی از سال آینده داد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=28673

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.