• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

فناوری جدید باتری‌های پاناسونیک در خدمت تسلا

  • کد خبر : 24016
  • 12 مرداد 1399 - 21:14
فناوری جدید باتری‌های پاناسونیک در خدمت تسلا

پاناسونیک به‌تازگی اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد چگالی باتری‌های مدل ۲۱۷۰ را ۵ درصد افزایش دهد. از ماه سپتامبر تولید این باتری‌ها در کارخانه تسلا واقع در نِوادا توسط پاناسونیک آغاز خواهد شد. این شرکت در حال حاضر در ۱۳ خط تولید گیگافکتوری (Gigafactory) شرکت تسلا مشغول کار است و در هر […]

پاناسونیک به‌تازگی اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد چگالی باتری‌های مدل ۲۱۷۰ را ۵ درصد افزایش دهد. از ماه سپتامبر تولید این باتری‌ها در کارخانه تسلا واقع در نِوادا توسط پاناسونیک آغاز خواهد شد. این شرکت در حال حاضر در ۱۳ خط تولید گیگافکتوری (Gigafactory) شرکت تسلا مشغول کار است و در هر سال، حجمی برابر با ۳۵ گیگاوات ساعت باتری تولید می‌کند. تمام این ۱۳ خط تولید طی ماه‌های پیش رو برای تولید این باتری‌ها ارتقا خواهند یافت.

تسلا از سلول‌های باتری ۲۱۷۰ استفاده می‌کند تا باتری‌های خودروهای مادل ۳ (Model) و مادل Y را بسازد. با به‌کار گیری این فناوری جدید در بخش باتری، می‌توان انتظار داشت که برد مسافتی خودروهای برقی مادل ۳ و مادل Y در طی ماه‌های آینده بهبود یابد.

اخیرا ایلان ماسک (Elon Musk) مدیر ارشد اجرایی تسلا، اعلام کرد که رویداد بَتِری دی (Battery Day) مورد انتظار برای تاریخ ۱ مهرماه (September 22) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود این شرکت در رویداد یادشده از باتری‌های جدید خود با برد میلیون مایلی رونمایی کند.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  مراقب باشید: یک دراپر بدافزار جدید اندروید به صورت مخفیانه گوگل را دور می‌زند
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.