• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

فورد F-150 2021 مانند فضایی برای زندگی خواهد بود

  • کد خبر : 20843
  • 05 تیر 1399 - 18:34
فورد F-150 2021 مانند فضایی برای زندگی خواهد بود

در کمتر از یک هفته دیگر نسخه‌ی بروزشده‌ی فورد F-150 2021 را خواهیم دید اما قبل از آن شاید مقداری بیشتر در مورد این وانت باربری و صندلی مخصوص خواب آن، اطلاعات کسب کنیم. بر اساس گفته‌های یک منبع در گزارش روز پنجشنبه‌ی رویترز، صندلی جدید مخصوص مسافر فورد F-150 جدید می‌تواند کاملا تخت شود […]

در کمتر از یک هفته دیگر نسخه‌ی بروزشده‌ی فورد F-150 2021 را خواهیم دید اما قبل از آن شاید مقداری بیشتر در مورد این وانت باربری و صندلی مخصوص خواب آن، اطلاعات کسب کنیم.

بر اساس گفته‌های یک منبع در گزارش روز پنجشنبه‌ی رویترز، صندلی جدید مخصوص مسافر فورد F-150 جدید می‌تواند کاملا تخت شود اما نه مثل صندلی کلاس درجه یک هواپیماها. این منبع می‌گوید که زندگی در این وانت باری کار سختی نخواهد بود. جایی ممکن است به شوخی گفته شود که وام این وانت با هزینه‌ی رهن خانه رقابت می‌کند.

فورد از دادن نظر در اینباره خودداری کرده است.

در حالی که F-150 تغییری اساسی به وجود نیاورده است اما بروزرسانی‌های گسترده‌ی دیگری نیز را در این وانت خواهیم دید. عکس‌هایی که به طور مخفیانه از این وانت گرفته شده است، نشان‌دهنده‌ی یک فضای داخلی به‌شدت اصلاح شده با صفحه‌نمایش لمسی بزرگ در مرکز و یک دسته از مقیاس‌سنج‌های دیجیتالی است. قطعا این ویژگی‌ها بخشی از سطح Lariat (یکی از سطوح تزیینات لاکچری فورد) است در حالی که تزیینات فانتزی‌تر حتی می‌تواند پرهزینه‌تر از این هم باشد.

ezgif 1

روز پنج‌شنبه اولین تصویر رسمی از بخش جلویی F-150 جدید منتشر شد. چراغ‌های بزرگ LED این خودرو یک نمای قلاب‌مانند را به وجود می‌آورد. می‌دانیم که این مدل جدید در نهایت F-150 هیبرید خواهد بود که نیروی برق را با موتور V6 جفت خواهد کرد. رویترز می‌گوید که این وانت باربری جدید از بروزرسانی‌های OTA نیز پشتیبانی خواهد کرد که نشان می‌دهد F-150 2021 از سیستم Sync 4 پشتیبانی خواهد کرد. این گزارش می‌گوید بروزرسانی‌های OTA بخشی از فشار زیاد در داخل فورد برای کاهش هزینه‌های مربوط به ضمانت محصولاتش است.

مطالب خواندنی:  تشخیص دیابت نوع ۲ از نحوه صحبت کردن شما

ezgif 2

هفته‌ی آینده جزئیات کامل در مورد F-150 2021 جدید منتشر خواهد شد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.