• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

لیست محصولات اپل برای سال ۲۰۲۲ فاش شد

  • کد خبر : 31656
  • 15 آذر 1400 - 16:54
لیست محصولات اپل برای سال ۲۰۲۲ فاش شد
اپل متاسفانه امسال هیچ ارتقا مهمی برای گوشی‌های آیفون خود ارائه نکرد، اما به نظر می‌رسد برای سال ۲۰۲۲ با دست پر بر خواهد گشت.

لیست محصولات اپل برای سال ۲۰۲۲ فاش شد

اپل متاسفانه امسال هیچ ارتقا مهمی برای گوشی‌های آیفون خود ارائه نکرد، اما به نظر می‌رسد برای سال ۲۰۲۲ با دست پر بر خواهد گشت.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،مارک گورمان، تحلیلگر بلومبرگ، در جدیدترین گزارش خود فاش کرده است که اپل سال آینده یک آیپد پرو ۱۱ اینچی با نمایشگر مینی LED و شارژ بی‌سیم ارائه خواهد کرد. این تبلت همچنین ممکن است از سیستم مگ سیف و شارژ معکوس نیز پشتیبانی کند. همچنین انتظار می‌رود اپل در کنار این مدل از یک آیپد ایر جدید و چند مدل آیپد رده‌پایین نیز رونمایی کند.

به گفته گورمان، اپل یک گوشی آیفون SE جدید نیز در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد که این اتفاق قبل از معرفی سری آیفون ۱۴ خواهد افتاد. براساس شایعات، این گوشی از شبکه ۵G پشتیانی خواهد کرد و از نظر طراحی شبیه به آیفون ۸ خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه A15 بایونیک اپل باشد و احتمالا در سه ماهه اول ۲۰۲۲ شاهد عرضه آن خواهیم بود.

گورمان همچنین گفته است که اپل سال آینده یک آی مک رده‌بالا و یک مک پرو جدید با تراشه‌های خود این شرکت و یک مک بوک پرو جدید با تراشه M2 معرفی خواهد کرد. اپل همچنین ممکن است یک مک مینی جدید نیز معرفی کند.

به‌گفته گورمان، ما همچنین سال آینده شاهد رونمایی از یک ایرپاد پرو جدید و ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۸ خواهیم بود. در کنار این‌ها یک ساعت جدید واچ SE هم ممکن است معرفی بشود.

مطالب خواندنی:  آمریکا تعریف واحد 'فوت' را تغییر می‌دهد

و مورد آخر اینکه، اپل سال آینده احتمالا اولین هدست ترکیبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود را معرفی خواهد کرد. به نظر گورمان، تمرکز این هدست روی گیمینگ، مدیا و ارتباطات خواهد بود. این هدست مجهز به نمایشگرهای با رزولوشن بالا و چندین پردازنده داخلی خواهد بود.

منبع: Phone Arena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.