• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

محبوب ترین خودروهای اروپا در سال ۲۰۱۸

  • کد خبر : 3784
  • 30 آبان 1397 - 21:42
محبوب ترین خودروهای اروپا در سال ۲۰۱۸

شناسایی پرفروش ترین خودروها در انگلستان کار آسانی است زیرا در هر خیابان حداقل یک خودرو از فورد فیستا (Ford Fiesta)، فورد فوکس (Ford Focus)، فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) و Qashqai به چشم می خورد. اما فکر میکنید در دیگر کشورها پرفروش ترین خودروها کدام ها هستند؟ در ادامه خودروهای مورد علاقه دیگر کشورهای […]

cars

شناسایی پرفروش ترین خودروها در انگلستان کار آسانی است زیرا در هر خیابان حداقل یک خودرو از فورد فیستا (Ford Fiesta)، فورد فوکس (Ford Focus)، فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) و Qashqai به چشم می خورد. اما فکر میکنید در دیگر کشورها پرفروش ترین خودروها کدام ها هستند؟ در ادامه خودروهای مورد علاقه دیگر کشورهای اروپایی را طبق آمار تحلیل گران بازار خودرو اروپا معرفی میکنیم همانطور که طبق این آمار فورد فیستا محبوب ترین خودروی انگلستان محسوب می شود.
اتریش : فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)

بدون داشتن تولید کننده ی داخلی پرفروش ترین خودرو نمی تواند از سازنده های داخلی باشد، تا کنون ۵۳۰۲ نفر در سال جاری به خودروی فولکس واگن گلف رسیده اند. در حالی که دو خودروی پرفروش بعدی هم از برند بزرگ فولکس واگن (VW) هستند، خودروی فولکس واگن پولو (Polo) تا کنون ۴۲۴۰ خریدار و فولکس واگن تیگوان(Volkswagen Tiguan) تا کنون ۳۷۳۸ خریدار داشته است.

vw golf 2018

بلژیک : فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)

در بلژیک نیز مانند اتریش محبوب ترین خودرو فولکس واگن گلف می باشد، کاملا واضح است که این موضوع میتواند تحت تاثیر نزدیکی به کشورهای فرانسه و آلمان باشد که تمایل مردم این کشورها را به خودروهای کشورهای همسایه بیشتر می کند. که تا کنون در سال جاری ۶۹۵۴ دستگاه خودرو فولکس واگن گلف خریداری شده و به دنبال آن رنو کلیو (renault clio) و هیوندا توسان (Hyundai Tucson) محبوب ترین خودروها بوده اند که به ترتیب ۶۱۲۱ و ۴۹۲۵ فروش داشته اند.

volkswagen golf

کرواسی : رنو کلیو (renault clio)

و اما در کرواسی همه چیز تغییر میکند، در سال ۲۰۱۶ پرفروش ترین خودروها نیسان قشقایی (Nissan Qashqai) و تویوتا یاریس (Toyota Yaris) بوده اند، در حالی که در سال جاری رنو کلیو (renault clio) با ۱۸۰۴ فروش، اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia) با ۱۶۲۱ فروش و اپل آسترا (Opel Astra) با ۱۰۴۸ فروش در رده ی پرفروش ترین خودروها بوده اند.

clio

چک : اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia)

اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia) با فروش ۱۱۹۳۵ دستگاه خودرو اولین خودروی پرفروش و خودروی فابیا (Fabia) با فروش ۹۱۶۹ دستگاه دومین خودروی پرفروش این کشور محسوب میشود. اسکودا و فابیا از تولیدات داخلی جمهوری چک می باشد که بالابودن رتبه فروش آنها میتواند به دلیل علاقه مردم به تولیدات داخلی کشورشان باشد و رپید (Rapid) با فروش ۶۸۳۳ دستگاه در رتبه سوم قرار میگیرد. در حقیقت نیمی از ده فروشنده برتر این کشور اسکودا هستند.

2018 skoda octavia

دانمارک : پژو ۲۰۸ (Peugeot 208)

فروش بالای پژو در دانمارک و علاقه مردم این کشور به این خودرو باعث شده که پژو از نقاط قوت اتحادیه اروپا به شمار رود. فروش ۴۸۷۳ دستگاه پژو ۲۰۸ آن را در اولین رتبه از پرفروش ترین ها قرار میدهد این درحالی است که نیسان قشقایی (Nissan Qashqai) با فروش ۳۹۶۵ دستگاه در رتبه دوم قرار بگیرد. و فولکس واگن گلف با فروش ۲۸۸۶ دستگاه در جایگاه سوم در سال جاری می باشد.peugeot 208

مطالب خواندنی:  10 واقعیت درباره خودروهای برقی آشنا می شوید:

فرانسه : رنو کلیو (renault clio)

در سال جاری رنو کلیو (renault clio) با فروش بسیار بالای خود در صدر پرفروش ترین خودرو با عدد ۵۲۲۹۰ در این کشور قرار گرفته است. همچنین پژو ۲۰۸ با فروش ۴۵۱۶۷ دستگاه جایگاه دوم را از آن خود کرده است و سیتروئن C3 نیز با فروش ۳۸۰۸۳ دستگاه در جایگاه سوم قرار گرفته است.renault

آلمان : فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)

فولکس واگن جایگاه اول و دوم و سوم را در این کشور سلب می کند. در سال جاری آلمانی ها با خرید ۸۰۱۷۱ دستگاه خودروی گلف از بین خودروهای خوبشان گلف را به عنوان بهترین خودروی آلمانی انتخاب کرده اند، همچنین فولکس پاسات با فروش ۳۰۷۴۰ دستگاه در جایگاه دوم قرار میگیرد. این در حالی است که فولکس تیگوان و فورد فوکس بر سر جایگاه سوم رقابت داشتند که در نهایت تیگوان با فروش ۲۹۵۹۱ دستگاه در جایگاه سوم قرار گرفت.

golf

یونان : تویوتا یاریس (Toyota Yaris)

تویوتا یاریس (Toyota Yaris) با فروش ۲۷۸۰ دستگاه محبوب ترین خودرو در یونان محسوب میشود. همینطور پژو ۲۰۸ با فروش ۲۱۸۵ و فیات پاندا با فروش ۲۱۳۵ به ترتیب در جایگاه دوم و سوم فروش خودرو در این کشور قرار می گیرند.

toyota yaris

مجارستان : سوزوکی ویتارا (Suzuki Vitara)

مردم مجارستان شدیدا طرفدار سوزوکی ویتارا (Suzuki Vitara) هستند. و احتمالا دلیل این محبوبیت بومی بودن این خودرو می تواند باشد. این مدل در سال جاری ۵۶۶۵ دستگاه فروش داشته است که در صدر پرفروش ترین ها قرار دارد. در همین حال اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia) تعداد ۲۷۹۲ دستگاه فروش داشته که در جایگاه دوم و سوزوکی SX4 S-Cross با تعداد ۲۲۱۰ دستگاه در رتبه سوم قرار میگیرد.

suzuki vitara

ایرلند : نیسان قشقایی (Nissan Qashqai)

در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خودروهای هیوندایی (Hyundai) جایگاه نخست پرفروش ترین خودروهای این کشور را از آن خود داشتند اما در سال جاری این جایگاه توسط نیسان قشقایی (Nissan Qashqai) با فروش ۳۰۳۰ سلب شده است این در حالی است که هیوندایی (Hyundai) تعداد ۲۹۰۸ دستگاه فروش داشته است که در جایگاه دوم قرار میگیرد، و فولکس واگن گلف جایگاه سوم را با فروش ۲۶۶۰ دستگاه خودرو کسب کرده است.

Nissan Qashqai

ایتالیا : فیات پاندا (Fiat Panda)

ملی گرایی در بین مردم ایتالیا باعث شده که یکبار دیگر خودروی فیات جایگاه اول و دوم و سوم از پروفروش ترین خودروها را از آن خود کند. فیات پاندا (Fiat Panda) با فروش ۵۷۱۷۹ دستگاه در این کشور خانه کرده و فیات ۵۰۰ (Fiat 500) و فیات ۵۰۰ ایکس (Fiat 500X) با فروش ۲۵۹۵۵ و ۲۵۶۵۸ به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در این کشور دارند. در واقع ۶۰ درصد از فروش خودرو در این کشور مربوط به گروه فیات (Fiat) و ۴۰ درصد مربوط به سایر تولیدکنندگان خودرو در این کشور میباشد. همچنین خودروهای رنو کلیو (renault clio) و فورد فیستا (Ford Fiesta) و فولکس واگن (Volkswagen) پولو (Polo) و گلف (Golf) نیز جزو ده خودروی پرطرفدار در بین مردم ایتالیا بوده اند.

مطالب خواندنی:  گلادیاتور ویلیز 2021؛ ویرایشی جدید از یک بیراهه نورد باسابقه (+عکس)

fiat panda

لاتویا : فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)

یک پیروزی دیگر برای گلف هر چند کوچک، گلف با فروش ۴۰۵ دستگاه در این کشور در سال جاری پرفروش ترین خودرو محسوب میشود که در سال گذشته این جایگاه از آن نیسان قشقایی (Nissan Qashqai) با فروش ۳۱۶ دستگاه بوده است. این درحالی است که خودروی فولکس واگن پاسات (Volkswagen Passat) با فروش ۲۳۳ دستگاه در رتبه سوم قرار دارد.

golf 2018

هلند : فولکس واگن پولو (Volkswagen Polo)

همه چیز بین هلندی ها تغییر کرده و رنو کلیو از جایگاه نخست خود به عنوان محبوبترین خودروی این کشور به رتبه چهارم کشانده شده این در حالی است که فولکس واگن پولو (Volkswagen Polo) و فورد فیستا (Ford Fiesta) و کیا پیکانتو (Kia Picanto) به ترتیب با فروش ۷۱۷۱, ۵۴۵۱, ۵۰۷۹ در صدر جدول پرفروش ترین خودروهای این کشور قرار دارند.

polo

نروژ : نیسان لیف (Nissan leaf)

عجیب است اما فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) پرفروش ترین خودرو در سال گذشته در نروژ بود اما این جایگاه امسال توسط نیسان لیف (Nissan leaf) گرفته شده و این خودرو با فروش ۴۶۳۹ دستگاه در صدر جدول پرفروش ترینها قرار دارد و گلف با فروش ۳۸۹۱ به جایگاه دوم نزول کرده و BMW i3 با فروش ۲۴۵۰ دستگاه به جایگاه سوم رسیده است.

nissan leaf

لهستان : اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia)

اسکودا دو جایگاه نخست را با اکتاویا و فابیا از آن خود کرد، اکتاویا با فروش ۸۷۱۴ دستگاه و فابیا با اختلاف بسیار کم از اکتاویا با فروش ۸۴۸۴ دستگاه در رتبه دوم قرار گرفت همچنین اپل آسترا با فروش ۶۷۳۲ دستگاه در رتبه سوم از پرفروش ترین خودرهای لهستان قرار می گیرد.

skoda octavia

پرتغال : رنو کلیو (renault clio)

خودروهای کوچک فرانسوی بیش از هر خودروی دیگری در این کشور در پارکینگ های منازل به چشم میخورند چرا که رنو کلیو (renault clio) و پژو ۲۰۸ (Peugeot 208) و رنو کپچر (Renault Captur) به ترتیب با فروش ۶۹۸۸ و ۳۴۶۷ و ۳۲۸۵ در صدر پرفروش ترین خودروهای این کشور هستند.

clio

رومانی : داچیا لوگان (Dacia Logan)

در سال گذشته داچیا فروش خانگی خود را طوفانی شروع کرد و اینطور که بنظر می رسد امسال نیز این روند ادامه دارد چرا که لوگان (Logan) و داستر (Duster) از محصولات داچیا به ترتیب با فروش ۷۰۶۶ و ۳۰۳۲ دستگاه از پرفروش ترین ها هستند که در رتبه اول و دوم قرار میگیرند. اسوکودا اکتاویا (Skoda Octavia) با فروش ۱۶۰۰ دستگاه سومین خودروی پرفروش و ساندرو (Sandero) چهارمین خودروی محبوب این کشور معرفی شده است.

مطالب خواندنی:  منبع دیگر قرارگیری در معرض سرب برای کودکان: دود دست دوم سیگار

dacia logan

اسلوواکی : اسوکودا فابیا (Skoda Fabia)

اسوکودا فابیا (Skoda Fabia) پرفروش ترین خودروی اسلوواکی می باشد در حالی که اکتاویا (Octavia) برادر بزرگش با اختلاف ناچیزی در رتبه دوم قرار میگیرد. فابیا ۲۴۲۱ دستگاه و اکتاویا ۲۱۹۰ دستگاه در سال جاری فروش داشته است و رپید (Rapid) با فروش ۱۵۴۳ دستگاه در جایگاه سوم قرار میگیرد.

skoda fabia

اسلوونی : رنو کلیو (Renault Clio)

رنو کلیو (Renault Clio) با فروش ۱۸۴۸ دستگاه رتبه نخست در کشور اسلوونی را داراست. ساخت کلیو در اسلوونی دلیل ماندن آن در رتبه پرفروش ترین خودرو در این کشور میتواند باشد. فولکس واگن گلف و پولو به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

renault clio

اسپانیا : سئات لئون (Seat Leon)

لئون و ایبیزا مقام طلایی و نقره ای را در اسپانیا دارا هستند. سئات لئون (Seat Leon) با فروش ۱۶۶۸۲ دستگاه و سئات ایبیزا (Seat Ibiza) با فروش ۱۶۰۶۵ در صدر پرفروش ترین های اسپانیا هستند. و داچیا ساندرو (Dacia Sandero) در رتبه سوم قرار دارد.

seat leon

سوئد : ولوو (Volvo S90/V90)

فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) در سال ۲۰۱۶ پرطرفدارترین خودرو در سوئد شناخته می شد این در حالی است که ترکیب سه مدل S80 , V70 , XC70 از ولوو با هم دومین خودروی پرفروش بین مردم سوئد بود. در سال ۲۰۱۷ ولوو به جایگاه نخست برگشت و امروز S90 و V90 جایگاه رتبه اول را از آن خود کرده اند. و گلف سومین خودروی محبوب بین سوئدی هاست.

volvo s90 v90

سوئیس : اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia)

نداشتن هیچ خودروساز بزرگ داخلی در سوئیس باعث شده که مردم این کشور تا کنون در سال جاری خودروهای اسکودا اکتاویا (Skoda Octavia) و فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) و فولکس واگن تیگوان(Volkswagen Tiguan) از کشورهای همسایه را بیشتر از سایر خودروها خریداری کنند. اسکودا ۳۶۲۸ و اکتاویا ۲۹۸۶ و تیگوان ۲۰۷۶ دستگاه فروش داشته اند.

octavia

انگلستان : فورد فیستا (Ford Fiesta)

فیستا با فروش ۴۷۵۱۵ خودرو تا کنون در سال جاری لقب پرفروش ترین خودرو را از آن خود کرده است. فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf) و نیسان قشقایی (Nissan Qashqai) به ترتیب جایگاه دوم و سوم پرفروش ترین خودروهای بریتانیا را دارا هستند.

ford fiesta

منبع:dorostcar.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.