• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

مراسم رونمایی از گوشی‌های نوکیا روز ۱۴ مرداد در چین برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 23946
  • 12 مرداد 1399 - 18:36
مراسم رونمایی از گوشی‌های نوکیا روز ۱۴ مرداد در چین برگزار خواهد شد

دیروز اخباری منتشر شد که نشان می‌داد HMD Global قصد دارد تا از چند گوشی نوکیا میان‌رده جدید در IFA برلین رونمایی کند. با این حال تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد این برند قصد دارد تا در روز ۱۴ مرداد ماه (۴ آگوست) چند گوشی‌ هوشمند جدید را در چین رونمایی کند. طبق گمانه‌زنی‌ها […]

دیروز اخباری منتشر شد که نشان می‌داد HMD Global قصد دارد تا از چند گوشی نوکیا میان‌رده جدید در IFA برلین رونمایی کند. با این حال تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد این برند قصد دارد تا در روز ۱۴ مرداد ماه (۴ آگوست) چند گوشی‌ هوشمند جدید را در چین رونمایی کند. طبق گمانه‌زنی‌ها باید منتظر گوشی TA-1258 نوکیا باشیم که اخیرا مجوز آن در TENAA ثبت شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با کیفیت +HD، دوربین ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰mAh می‌باشد. ضمن اینکه این دستگاه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، اندروید ۱۰، ۳ گیگابایت رم و پردازنده Unisoc SC9863 می‌باشد.

CHINA

از دیگر گوشی‌هایی که انتظار می‌رود در این رویداد معرفی شوند می‌توان به نوکیا ۹٫۳PureView و نوکیا ۸٫۳ اشاره کرد که تاکنون دو مرتبه رونمایی از آنها به تعویق افتاده است.

همچنین شایعه شده که HMD از نوکیا ۲٫۴ با اسم رمز ولورین (Wolverine)، نوکیا ۶٫۳ و نوکیا ۷٫۳ در IFA برلین رونمایی خواهد کرد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  موتورسیکلت مفهومی بی ام و CE 02 معرفی شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.