• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
6

معرفی رنگ سال ۲۰۲۲ توسط شرکت پنتون

  • کد خبر : 31986
  • 27 آذر 1400 - 19:27
معرفی رنگ سال ۲۰۲۲ توسط شرکت پنتون
پنتون موسسه ای است که هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. برای انتخاب رنگ سال 2022 پنتون رنگ آبی پررنگ پویا با ته رنگ بنفش مایل به قرمز زنده که وفاداری و ثبات آبی را با انرژی و هیجان قرمز ترکیب می کند. در ادمه با نمونه هایی از رنگ سال 2022 آشنا می کنیم.

معرفی رنگ سال ۲۰۲۲ توسط شرکت پنتون

معرفی رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال ۲۰۲۲ پنتون مشخص شد!!

هر سال در این زمان، پنتون انتخاب خود را برای رنگ سال برای ۱۲ ماه آینده اعلام می کند. حداقل سال گذشته نامشخص بوده است، و اگرچه به نظر می رسد یک خوش بینی آزمایشی در تاریکی عمومی رخنه کرده است، دشوار است که ببینیم چگونه می توان آن را به صورت رنگی بیان کرد.

 

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،به همین مناسبت، برای اولین بار، پنتون انتخاب کرده است تا یک رنگ کاملاً جدید برای رنگ سال خود ایجاد کند. معمولاً رنگ ها از کتاب های نمونه گسترده Pantone انتخاب می شوند، بنابراین این سایه جدید یا منعکس کننده شروع های جدید است یا تیم طراحی Pantone در سال گذشته کم کار شده است.

 

در هر صورت، سایه ایجاد شده برای سال ۲۰۲۲ Very Peri است. این یاسی است – کمی آبی تر از بنفش، اما همچنان در انتهای طیف گرم قرار دارد.

 

رنگ کمی سبک به نظر می رسد – مانند رنگ یکی از پیراهن های جری در سینفلد – و همچنین بهاری – زمینه هایی از رنگ های آبی به ذهن می رسد.

 

پنتون رنگ را به عنوان داشتن “حضور شجاعانه” توصیف می کند، اما برای آن، من تمایل دارم به نئون ها فکر کنم. چیزی با کمی اشباع بیشتر.

در واقع، با نگاهی به چند سال گذشته رنگ های پنتون، بنفش ملایم (یا سایه های مجاور) به طور سنتی انتخاب مطمئنی برای پنتون بوده است. ۲۰۱۴ ارکیده تابشی (یاسی)، سال ۲۰۱۶ کوارتز رز و سرنیتی (به ترتیب صورتی پاستلی و آبی)، سال ۲۰۱۸ بنفش فوق العاده (بنفش) بود.

مطالب خواندنی:  ۵ نکته مهم برای انتخاب عطر ایده‌آل تابستانی | با این روش بی‌نظیرترین رایحه ممکن را داشته باشید

معرفی رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون

معرفی رنگ سال ۲۰۲۲ توسط شرکت پنتون

 

اگر پنتون به دنبال یک انتخاب واقعاً «شجاعانه» بود، شاید باید نسخه آبی کلاسیک ۲۰۲۰ را مجدداً منتشر می کرد و در چند سال گذشته به پایان می رساند.

 

گاهی اوقات رنگ سال پنتون به چیزی بیش از یک سایه اشاره می کند. رنگ مرجانی سال ۲۰۱۹ احساس می کرد که توجه به وضعیت وحشتناک اقیانوس ما جلب شده است. طراحان به طور انبوه از سایه استفاده نکردند، اما طراحی آگاهانه محیطی مطمئناً برجسته تر شده است.

همانطور که ما از طراحی یکدست گله داریم، آیا حتی نامزد کردن یک رنگ سال درست است؟ اگر چیزی که در صنعت طراحی کم داریم تنوع است، آیا نباید روند رنگ را نادیده بگیریم؟ (کنایه از این سوال برای من گم نشده است.)

 

با این روحیه، به جای اینکه یک یاس بنفش ملایم دیگر را برای سال ۲۰۲۲ بنوشید، پنتون باید سفید خالص #FFFFFF را به ما هدیه می داد. یک صفحه خالی برای انجام کاری که می خواهیم. این شجاعانه بود.

معرفی رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون

رنگ های سال ۲۰۲۲

معرفی رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون

آشنایی با رنگ سال ۲۰۲۲

معرفی رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون

معرفی رنگ سال ۱۴۰۱

معرفی رنگ سال 2022 توسط شرکت پنتون

رنگ سال ۲۰۲۲ چیست ؟

 

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.