• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

مناسب‌ترین عطر برای ماه تولد شما چیست؟

  • کد خبر : 3625
  • 28 آبان 1397 - 18:31
مناسب‌ترین عطر برای ماه تولد شما چیست؟

خرید و انتخاب عطر یکی از پیچیده‌ترین تصمیمات زندگی است و پیدا کردن مناسب‌ترین عطر برای هر کسی می‌تواند بسیار دشوار و خسته کننده باشد. اگر تازه کار هستید باید بدانید که انتخاب عطر یک انتخاب کاملا شخصی است و شما تا زمانی که عطر را روی پوست خود امتحان نکنید نمی‌توانید مطمئن باشید که […]

373084 469

خرید و انتخاب عطر یکی از پیچیده‌ترین تصمیمات زندگی است و پیدا کردن مناسب‌ترین عطر برای هر کسی می‌تواند بسیار دشوار و خسته کننده باشد. اگر تازه کار هستید باید بدانید که انتخاب عطر یک انتخاب کاملا شخصی است و شما تا زمانی که عطر را روی پوست خود امتحان نکنید نمی‌توانید مطمئن باشید که این عطر، عطر مورد علاقه شما هست یا خیر. از طرف دیگر، عطرهای اصل و باکیفیت معمولا گران قیمت هستند و روش آزمون و خطا در مورد این محصول، هزینه زیادی روی دست شما خواهد گذاشت. شخصی بودن عطرها این ایده را در ذهن می‌آورد که ممکن است هر نوع شخصیتی خاصی به نوع خاصی از عطر هم علاقمند باشد و به همین دلیل است که عطرهای ماه تولد جزو عطرهای پرفروش به شمار می‌روند. اما مناسب‌ترین عطر برای ماه تولد شما چیست؟در ادامه این مطلب را به نقل از مجله قرمز بخوانید.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین فروردین

متولدین فروردین افرادی فعال، پرشور و پر از اعتماد به نفس هستند و هر چیزی را که بخواهند با تلاش و تفکر مثبت به دست می‌آورند. این افراد به عطرهایی نیاز دارند که به آن‌ها انرژی بدهد و قدرت آن‌ها را برای کار و فعالیت و زندگی شاد و پر انرژی افزایش دهد. عطرهایی حاوی رایحه‌های عنبر یا چوب عطرهای جسورانه و قوی هستند که خاصیت انرژی بخشی دارند و می‌توانند برای متولدین فروردین یک عطر مناسب باشند.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افرادی قابل اعتماد، پایدار و مهربان هستند که می‌توانند بهترین دوست برای هر کسی باشند. سنگ ماه تولد این افراد سبک زمرد است و هیچ رنگی بهتر از رنگ سبز نمی‌تواند ویژگی‌های شخصیتی این افراد را نشان دهد. بهترین عطر برای متولدین اردیبهشت عطرهایی هستند که رایحه زمین و خاک در خود دارند مثل رایحه گیاهان و عناصر زمینی که ترکیبی آرامش بخش و بویی دلپذیر دارند و می‌توانند حس مثبت و نشاط آوری به متولدین این ماه بدهند.

مطالب خواندنی:  تیم کوک مدیرعامل اپل می‌گوید محصولات آتی این شرکت شما را متحیر خواهد کرد

مناسب‌ترین عطر برای متولدین خرداد

متولدین خرداد شخصیتی چند وجهی دارند که البته این چندشخصیتی بون هیچ معنای بدی ندارد بلکه ویژگی‌های مثبتی هم دارد و باعث می‌شود که متولدین این ماه مجموعه‌ای متنوع از علایق و سلیقه‌ها را داشته باشند که همیشه در حال تغییر است. این افراد افرادی خلاق هستند که ایده‌های نو را مثل اسنفج به خود جذب می‌کنند. متولدین خرداد به عطرهایی علاقه دارند که چند لایه هستند و پیچیدگی خاصی دارند چون تغییر رایحه روی پوست شخصیت ناآرام و تنوع طلب آن‌ها را راضی نگه می‌دارد.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین تیر

متولدین تیر یکی از خاص‌ترین شخصیت‌ها را دارند. این افراد علاقه خاصی به همرنگ جماعت شدن دارند و دوست ندارند در میان مردم به چشم بیایند و انگشت نما شوند. آن‌ها به عطرهایی علاقه دارند که بتوانند همه جا و در میان هر جمعی و در ۳۶۵ روز سال مورد استفاده قرار دهند به همین دلیل عطرهایی برای متولدین این ماه مناسب است که رایحه گرم و ملایم و ساده‌ای داشته باشد مثل عطرهای حاوی رایحه وانیل و یا گل رز که همه این ویژگی‌ها را دارند.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین مرداد

متولدین مرداد به لوکس بودن و باکلاس بودن علاقه خاصی دارند و دوست دارند استایل شیک و سطح بالای خود را همه جا به رخ بقیه بکشند به همین دلیل عطرهایی برای متولدین این ماه مناسب است که رایحه‌ای تند و قوی و فراموش نشدنی داشته باشد و حضور آن‌ها را به همه اعلام کند. عطرهایی که رایحه مشک در خود دارند عطرهایی با ماندگاری بالا و بویی قوی هستند که می‌توانند بهترین گزینه برای متولدین مرداد باشند.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین شهریور

متولدین شهریور افرادی با ظاهر آرام اما درونی پرتلاطم و پرشور و نشاط هستند که در کنار روحیه درونگرای خود باری از دانش و تجربه را به دوش می‌کشند. این افراد با چنین شخصیت خاص و چندجانبه به عطرهایی علاقه دارند که پیچیدگی و تعادل را در کنار هم در خود دارند. بهترین عطر برای متولدین شهریور ترکیبی متعادل از رایحه‌ای قدیمی و جدید مثل ترکیب رایحه چرم و هلو است که می‌تواند شخصیت چند وجهی و خاص آن‌ها را در خود منعکس کند.

مطالب خواندنی:  طرز تهیه پوره سیب زمینی خامه ای خوشمزه

مناسب‌ترین عطر برای متولدین مهر

متولدین مهر افرادی برونگرا و شاد و مجلس گرم کن هستند و به صحبت کردن علاقه خاصی دارند که همین ویژگی‌ها باعث می‌شود بقیه مردم به سوی آن‌ها کشیده شوند. بنابراین عطرهایی برای متولدین مهر مناسب است که رایحه‌ای سبک و شاد داشته باشد. عطرهایی که مقدار کمی رایحه شیرین در خود دارند و بویی دلپذیر و جذب کننده دارند بهترین گزینه برای متولدین ماه مهر و شخصیت جذاب و برونگرای آن‌ها به شمار می‌روند.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین آبان

افرادی که متولد آبان هستند در همه زمینه‌های زندگی جدی و سخت کوش هستند چه در کار چه در عشق و چه در فشن و استایل. آن‌ها همیشه تلاش می‌کنند به چیزی که می‌خواهند برسند و در این راه به یک منبع انرژی بخش مثل عطر نیاز دارند، عطری که به اندازه کافی قوی و انرژی بخش باشد مثل یک عطر حاوی رایحه پاتچولی که پرانرژی و گرما بخش است و قدرت و جسارت شما را برای انجام کارهای بزرگ بیشتر می‌کند.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین آذر

همه ما متولدین آذر را به خاطر حس شوخ طبعی قوی و کارهای خودجوش و برنامه ریزی نشده آن‌ها می‌شناسیم. این افراد همیشه به دنبال این هستند که لحظاتی خوش برای خود و اطرافیان خود بیافرینند و برای رسیدن به این هدف به عطر مناسبی هم نیاز دارند. عطری مناسب متولدین آذر است که رایحه دلپذیر مرکبات را در خود داشته باشد و رایحه‌ای تازه و دلپذیر به هوا اضافه کند. چنین عطری می‌تواند با شخصیت شوخ طبع و سرحال آذرماهی‌ها هماهنگی خوبی داشته باشد.

مطالب خواندنی:  آنفولانزای معده چه مدت مسری است؟

مناسب‌ترین عطر برای متولدین دی

متولدین دی علاقه خاصی به کامل بودن و بی‌عیب بودن دارند و همیشه به دنبال ایده‌آل‌های خود می‌گردند و از این رو همیشه جزو پیشروها در مد و فشن و زیبایی هستند. آن‌ها به عطری نیاز دارند که رایحه قوی و مداومی داشته باشد و به مرور زمان کمرنگ نشود. البته این هدف با اسپری کردن عطر با فواصل چندساعته میسر می‌شود اما اگر شما متولد دی هستید بهتر است به دنبال عطری باشید که رایحه آن قوی، پایدار و قابل اعتماد باشد تا حس کمال طلبی شما را ارضا کند.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین بهمن

متولدین بهمن به دنبال ماجراجویی و تنوع در زندگی خود هستند و همیشه کنجکاوی سیری ناپذیر آن‌ها را به جاهای مختلفی می‌برد که گاهی ممکن است غیرمنتظره باشد. یک عطر تروتازه و ملایم با رایحه ساحلی بهترین گزینه برای متولدین فروردین است چون می‌تواند شخصیت پرانرژی آن‌ها را کامل کند. عطرهای ساحلی عطرهایی جذاب و پر جنبش هستند و در عین حال طبیعتی انعطاف پذیر دارند درست مثل متولدین اسفند و شخصیت خاص آن‌ها که پر انرژی و تطبیق پذیر است.

مناسب‌ترین عطر برای متولدین اسفند

متولدین اسفند روحیه‌ای گرم، خلاقانه و هنردوست دارند و با اطرافیان خود به سرعت همذات پنداری می‌کنند. این افراد معادل انسانی یک پتوی گرم و نرم هستند که همیشه در کنار شماست و به شما گرما و آرامش می‌دهد. با داشتن چنین شخصیت مهربان و خونگرمی، متولدین اسفند به عطری نیاز دارند که برایشان لذت بخش و دلپذیر باشد. یک عطر آشنا حاوی رایحه گل‌ها که گرم و آرامش بخش هم باشد بهترین گزینه برای متولدین اسفند است و به روحیه دوستانه آن‌ها غنا می‌بخشد.

منبع:پارسینه

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.