• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

نسخه قدرتمندتر شیائومی ۱۲ پرو در راه است

  • کد خبر : 32998
  • 05 بهمن 1400 - 20:40
نسخه قدرتمندتر شیائومی ۱۲ پرو در راه است
شرکت کوالکام هر ساله یک نسخه از تراشه‌‌ی پرچمدار جدید خود را به بازار عرضه می‌کند و حدوداً پس از 6 ماه، نسخه‌ی اورکلاک‌شده و قدرتمندتر همان تراشه را در دسترس قرار می‌دهد.

نسخه قدرتمندتر شیائومی ۱۲ پرو در راه است

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،شرکت کوالکام هر ساله یک نسخه از تراشه‌‌ی پرچمدار جدید خود را به بازار عرضه می‌کند و حدوداً پس از ۶ ماه، نسخه‌ی اورکلاک‌شده و قدرتمندتر همان تراشه را در دسترس قرار می‌دهد. بر اساس گزارش‌های جدید، این شرکت نسخه‌ی قدرتمندتر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را نیز در سال جدید میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد اما تفاوت اصلی این نسخه با نسخه‌ی فعلی، استفاده‌ی آن از فرآیند تولید ۴ نانومتری شرکت TSMC خواهد بود.

نسخه قدرتمندتر شیائومی ۱۲ پرو در راه است

در حالی که گمانه‌زنی‌ها به استفاده‌ی گوشی گیمینگ لنوو هیلو از نسخه‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اشاره داشته‌اند اما به‌نظر می‌رسد که شیائومی نیز قصد دارد تا از این تراشه‌ در گوشی جدیدی که در حال حاضر با نام L2 شناخته شده و بر اساس گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ پرو طراحی می‌شود، استفاده کند. نسخه‌ی فعلی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بر اساس فرآیند تولید ۴ نانومتری سامسونگ طراحی شده اما فناوری این شرکت کره‌ای از فرآیند مشابه شرکت TSMC ضعیف‌تر بوده و مصرف انرژی آن نیز بیشتر است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تراشه در دسترس نیست.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به پرچمداران جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.