• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

نقش‌های متفاوت امیر جعفری را ببینید

  • کد خبر : 22478
  • 24 تیر 1399 - 21:37
نقش‌های متفاوت امیر جعفری را ببینید

امیر جعفری یکی از بازیگران ایرانی است که توانسته در نقش‌های متفاوتی که برعهده می‌گیرد به خوبی ظاهر شود. امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیونی است که بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخته است و توانسته پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شود. امیر جعفری با بازی در […]

امیر جعفری یکی از بازیگران ایرانی است که توانسته در نقش‌های متفاوتی که برعهده می‌گیرد به خوبی ظاهر شود.

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیونی است که بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخته است و توانسته پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شود.

امیر جعفری با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» بازیگری در سینما را آغاز کرد و یکی از بازیگران ایرانی است که توانسته در نقش‌های متفاوتی که برعهده می‌گیرد به خوبی ظاهر شود.

چهارانگشت

142552f

این فیلم داستان مردی متصل به بدنه حاکمیت به نام احد فاتحی است که به کمک مدیر برنامه خود نادر ایستاده به بهانه سفر به مکه راهی کامبوج تایلند شده و در آنجا درگیر مشکلاتی می‌شود.

ایستاده به کمک احد فاتحی می‌آید، تا با گرفتن مراسمی او را برای رفتن به سفر مکه همراهی کند، اما در واقع می‌خواهند به بهانه سفر زیارتی به تایلند بروند تا مشکل احد را حل کند و در آنجا مشکلاتی برایشان به وجود می‌آید.

چهارانگشت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی ساخته و در کشورهای کامبوج، تایلند و ایران فیلمبرداری شده‌است.

پستچی سه بار در نمی‌زند

157208947

داستان در مورد مردی است که به خاطر تسویه حساب شخصی با مردی دیگر، دختر او را گروگان می‌گیرد و به خانه‌ای در خارج از شهر می‌رود و منتظر آن مرد می‌ماند اما سرنوشت دیگری در این خانه متروکه در انتظار آنهاست. فیلم در سه دوره زمانی به هم وصل می‌شود و در ژانر وحشت ساخته شده است.

علی نصیریان، محمدرضا فروتن، باران کوثری، امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، رویا تیموریان، لیلا زارع و پارسا مشیری بازیگران و حسن فتحی کارگردان این فیلم است.

مطالب خواندنی:  سمنان چگونه شهری است؟

157208943

این فیلم داستان زندگی اسیری را روایت می‌کند که بعد از ۲۰ سال به وطن بازگشته است. او وقتی به ایران می‌رسد دستگیر و زندانی می‌شود و این سرآغاز ماجراهای جدیدی است. فریدون کیان فر همراه با عده‌ای دیگر از اسیران جنگی به جا مانده در عراق، به ایران باز گردانده می‌شوند.

دو نفر از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی او را به دلیل این که مشهور به جاسوسی، پیوستن به سازمان مجاهدین و نقش داشتن در شهادت عده‌ای از اسیران ایرانی بوده، بازداشت و بازجویی می‌کنند. از سوی دیگر، بدنامی فریدون برای خانواده اش هم از قدیم مشکل درست کرده و حتی ازدواج پسرش فرهاد را تحت الشعاع قرار داده بود.

نفوذی فیلمی به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی است. امیر جعفری، جمشید هاشم پور، نسرین مقانلو، قاسم زارع، امیررضا دلاوری، محمد کاسبی، هوشنگ توکلی، رامین راستاد و مهران رجبی در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلمنامه نفوذی بر اساس خاطرات یک آزاده و با نگاهی به کتاب حکایت زمستان از سعید عاکف توسط داوود امیریان نوشته شده است.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.