• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

هماهنگ‌سازی کلمه عبور بین آیفون و ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر شد

  • کد خبر : 27549
  • 15 بهمن 1399 - 17:56
هماهنگ‌سازی کلمه عبور بین آیفون و ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر شد

شرکت اپل در اقدامی بزرگ، افزونه‌ای برای مرورگرهای کروم و اج عرضه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا کلمه عبور وبسایت‌ها در مرورگر سافاری (آیفون و مک) را با مرورگرهای کروم یا اج در ویندوز ۱۰، هماهنگ‌سازی کنند. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،این کار باعث گسترش اکوسیستم آی‌او‌اس در […]

شرکت اپل در اقدامی بزرگ، افزونه‌ای برای مرورگرهای کروم و اج عرضه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا کلمه عبور وبسایت‌ها در مرورگر سافاری (آیفون و مک) را با مرورگرهای کروم یا اج در ویندوز ۱۰، هماهنگ‌سازی کنند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تک فارس،این کار باعث گسترش اکوسیستم آی‌او‌اس در ویندوز شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور همزمان از خدمات اپل روی ویندوز بهره‌مند شوند.

جزییات این افزونه به شرح زیر است:

iCloud Passwords به شما اجازه می‌دهد تا کلمه عبور ساخته‌شده در مرورگر سافاری در دستگاه‌های اپل را بر روی مرورگر کروم در ویندوز استفاده کنید.

افزونه iCloud Passwords بر روی مرورگر کروم در ویندوز قابل نصب می‌باشد و به کاربران اجازه می‌دهد که کلمه عبور ساخته‌شده در مرورگر سافاری در آیفون، آِیپد و مک را روی مرورگر کروم در ویندوز، استفاده کنند. همچنین این افزونه هر کلمه عبورجدیدی که در مرورگر کروم ساخته شود را در سیستم ذخیره کلمات عبور iCloud، ذخیره می‌کند.

این افزونه از فروشگاه گوگل کروم قابل دسترس می‌باشد. پس از باز کردن لینک روی گزینه “اضافه کردن به کروم” کلیک کنید تا افزونه روی مرورگر شما نصب شود. همچنین می‌توانید این افزونه را روی مرورگر اج نصب کنید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=27549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.