• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

هواوی در حال تست سیستم عامل فیوشا روی گوشی آنر پلی است

  • کد خبر : 3955
  • 02 آذر 1397 - 22:31
هواوی در حال تست سیستم عامل فیوشا روی گوشی آنر پلی است

مدت هاست که خبر توسعه سیستم عامل فیوشا توسط گوگل در رسانه های مختلف منتشر شده و هر از گاهی ابعاد تازه ای از محصول جدید اهالی مانتین ویو مشخص می شود. این بار اما نکته جالب، حضور نام یکی از محصولات هواوی در کنار فیوشا به عنوان نخستین تلفن هوشمند برای تست سیستم عامل […]

dsds

مدت هاست که خبر توسعه سیستم عامل فیوشا توسط گوگل در رسانه های مختلف منتشر شده و هر از گاهی ابعاد تازه ای از محصول جدید اهالی مانتین ویو مشخص می شود. این بار اما نکته جالب، حضور نام یکی از محصولات هواوی در کنار فیوشا به عنوان نخستین تلفن هوشمند برای تست سیستم عامل مذکور است.

گوگل و هواوی پیش از این هم همکاری های موفقیت آمیزی داشته اند که مهم ترین نمونه آن، تلفن هوشمند نکسوس ۶P است. به همین خاطر منطقی به نظر می رسد که این دو شرکت بار دیگر وارد همکاری با هم شوند و این بار سیستم عامل انقلابی بعدی گوگل را روی گوشی آنر پلی هواوی تست کنند.

در طول یک سال گذشته، مهندسان هواوی پست های عمومی زیادی درباره هسته سیستم عامل فیوشا منتشر کرده اند که البته هیچکدام تا کنون به فعالیت جدی کمپانی اشاره نداشته است. اما حالا یکی از مهندسان کمپانی چینی در پست جدیدی مستقیماً به فعالیت هواوی در زمینه اجرای فیوشا با استفاده از چیپست کایرین ۹۷۰ اشاره کرده که نخستین گوشی تحت آزمایش برای این کار، آنر پلی بوده است.

پیام مورد بحث مشخصاً به بوت شدن دستگاه با Zircon (هسته فیوشا) اشاره دارد، اما درباره سایر لایه های عملیات صحبتی به میان نیامده و فعلاً نمی توان درباره قابلیت های فیوشا در عمل اظهار نظر کرد.

Honor Play Game Suite 840x472 w600

لازم به ذکر است که اتفاق اخیر گام جدیدی در مسیر توسعه سیستم عامل فیوشا بوده و کمپانی هواوی را به عنوان نخستین تولیدکننده ای که محصولش را در پروژه جدید گوگل دخیل کرده، مطرح می کند.

مطالب خواندنی:  بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شد

گفتنی است علاوه بر موبایل گیمینگ آنر پلی، سایر محصولات هواوی که از چیپست کایرین ۹۷۰ بهره می برند نیز احتمالاً در آینده از فیوشا پشتیبانی خواهند کرد که این مدل ها عبارت اند از:

میت ۱۰
میت ۱۰ پرو
میت ۱۰ پورشه دیزاین
P20
P20 پرو
Mate RS پورشه دیزاین
نووا ۳
آنر V10
آنر ۱۰
آنر نوت ۱۰

منبع:۹to5 Google و digiato.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=3955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.