• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

هوندا گُلد وینگ به اندروید آتو مجهز می‌شود

  • کد خبر : 24045
  • 13 مرداد 1399 - 18:37
هوندا گُلد وینگ به اندروید آتو مجهز می‌شود

هوندا اولین سازنده موتورسیکلتی در جهان بود که رابط کاربری اپل کارپلی (Apple CarPlay) را برای موتورسیکلت‌ها به ارمغان آورد. اگرچه این اتفاق برای کسی که عادت دارد این قابلیت را روی بسیاری از خودروها ببیند اتفاق بزرگی نیست، اما وجود کارپلی روی هوندا گُلد وینگ (Gold Wing) کار برجسته‌ای است. بعد از گلد وینگ، […]

هوندا اولین سازنده موتورسیکلتی در جهان بود که رابط کاربری اپل کارپلی (Apple CarPlay) را برای موتورسیکلت‌ها به ارمغان آورد. اگرچه این اتفاق برای کسی که عادت دارد این قابلیت را روی بسیاری از خودروها ببیند اتفاق بزرگی نیست، اما وجود کارپلی روی هوندا گُلد وینگ (Gold Wing) کار برجسته‌ای است. بعد از گلد وینگ، کارپلی برای اَفریکا تویین (Africa Twin) نیز لحاظ شد و حالا قرار است حضور این قابلیت در دیگر مدل‌ها نیز امکان‌پذیر شود.

این اتفاق خوب زمانی خوشحال‌کننده است که شما کاربر iOS باشید، اما برای کاربران اندروید لطفی در این کار نیست و آنها در این مورد تاکنون خوش‌اقبال نبوده‌اند. چندی پیش هوندا رسما اعلام کرده بود که گلد وینگ اولین موتوری خواهد بود که به اندروید آتو (Android Auto) مجهز می‌شود. حال به‌روزرسانی مربوط به این قابلیت برای صاحبان گلد وینگ در دسترس قرار گرفته است.

موتورسیکلت‌ها کلا در معرض خطر قرار دارند و پرت‌ شدن حواس یک موتورسوار می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد، اما هوندا توانسته است راهی پیدا کند تا یک رابطه کاربری وسایل چهار چرخ را با یک وسیله دو چرخ سازگار کند. هوندا این کار را به شکلی معقول و نسبتا آسان انجام داده است تا نیازی نباشد که چشمان و حواس موتورسوار از وظیفه اصلی خود منحرف شود.

همانند راه‌اندازی کارپلی، برای کار با اندروید آتو روی گلد وینگ شما به یک دستگاه اتصال بلوتوث در کنار گوشی هوشمند خود نیاز دارید. برای مثال کاردو پک‌تاک بولد (Cardo Packtalk Bold) یک از ابزاری است که به‌ خوبی با گلد وینگ کار می‌کند.کاربران سنسا (Sensa) نیز خیالشان از این بابت راحت است، اما بدون یک ابزار ارتباط‌دهنده (Communicator) باید قید این قابلیت جدید را بزنید.

مطالب خواندنی:  ارزش تسلا به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید

در آخر باید به این نکته اشاره کرد که گوشی‌هایی با اندروید ۵ و بالاتر قابلیت سازگاری با این رابط کاربری را دارند. اما به آن دسته از افراد که هنوز دلِ دل کندن از گوشی‌‌های قدیمی خود را ندارند باید گفت: شرمنده امکانش وجود ندارد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=24045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.