• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

پیکسل ۵ در ۲۴ مهر عرضه می‌شود، پیکسل ۴a کمی دیرتر

  • کد خبر : 26178
  • 06 مهر 1399 - 21:55
پیکسل ۵ در ۲۴ مهر عرضه می‌شود، پیکسل ۴a کمی دیرتر

مجله زیبایی سبز:گوگل قرار است در تاریخ ۹ مهرماه (September 30) گوشی پیکسل ۵ را در کنار نسخه ۵G پیکسل ۴a معرفی کند. در روزهای گذشته گزارش‌هایی به گوش رسید مبنی بر اینکه پیکسل ۵ با قیمت ۶۹۹ دلار در آمریکا و حتی کمی گران‌تر در کانادا عرضه خواهد شد. حال گزارشی جدید خبر از […]

مجله زیبایی سبز:گوگل قرار است در تاریخ ۹ مهرماه (September 30) گوشی پیکسل ۵ را در کنار نسخه ۵G پیکسل ۴a معرفی کند. در روزهای گذشته گزارش‌هایی به گوش رسید مبنی بر اینکه پیکسل ۵ با قیمت ۶۹۹ دلار در آمریکا و حتی کمی گران‌تر در کانادا عرضه خواهد شد. حال گزارشی جدید خبر از آن دارد که گوگل تا تاریخ ۲۴ مهرماه (October 15)  گوشی یادشده را وارد بازار نخواهد کرد و پیکسل ۴a نیز تا ماه نوامبر در دسترس قرار نمی‌گیرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،انتظار می رود هردو گوشی پیکسل ۵ و پیکسل ۴a از ۹ مهرماه به بعد قابل پبش‌خرید باشند، درست در روزی که رویداد رونمایی برگزار می‌شود. با این حال، پیکسل ۵ در تاریخ ۲۴  (October 15) مهرماه رسماً برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیکسل ۴a سرنوشتی متفاوتی دارد. این دستگاه فقط در رنگ مشکی موجود است و تا تاریخ ۲۹ آبان (Novamber 19) امکان خرید آن وجود نخواهد داشت. گفته می‌شود یک نسخه سفیدرنگ نیز در نظر گرفته شده است که تا سال ۲۰۲۱ تأخیر خورده است. البته ممکن است عرضه مدل سفید کلاً لغو شده باشد.

ما پیش‌تر در ماه دسامبر نسخه سفیدرنگ را در اولین تصاویر لو رفته از این دستگاه شاهد بوده‌ایم. در این تصاویر یک گوشی پیکسل ۴a نمایش داده شده بود که دکمه پاور آن رنگی نارنجی داشت.

پیکسل ۴a در حال حاضر با قیمتی جذاب برای مشتریان در بازار موجود است و نیازی به شتاب در عرضه نسخه ۵G دیده نمی‌شود. با این وجود، مشاهده یک پیکسل ۴a تماماً سفید رنگ هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، حتی اگر منحصر به نسخه ۵G باشد، دستگاهی که بنا بر برخی گزارش‌ها قیمتی حدود ۴۹۹ دلار خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا معرفی شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.