• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

چگونه در واتساپ صفحه شخصی پیام‌های ذخیره‌شده را داشته باشید؟

  • کد خبر : 26384
  • 05 آبان 1399 - 10:37
چگونه در واتساپ صفحه شخصی پیام‌های ذخیره‌شده را داشته باشید؟

مجله زیبایی سبز:اگرچه واتساپ پیام‌رسان بدون عیب و نقصی نیست اما دلایل متعددی برای استفاده از آن وجود دارد. با این حال نقطه ضعف بزرگی در واتساپ وجود دارد که تیم توسعه این پیام‌رسان هم توجه زیادی به آن نمی‌کند. شاید در نگاه نخست تصور کنید هیچ راهی برای داشتن صفحه شخصی پیام‌هایتان در واتساپ […]

مجله زیبایی سبز:اگرچه واتساپ پیام‌رسان بدون عیب و نقصی نیست اما دلایل متعددی برای استفاده از آن وجود دارد. با این حال نقطه ضعف بزرگی در واتساپ وجود دارد که تیم توسعه این پیام‌رسان هم توجه زیادی به آن نمی‌کند. شاید در نگاه نخست تصور کنید هیچ راهی برای داشتن صفحه شخصی پیام‌هایتان در واتساپ ندارید اما با خرج اندکی خلاقیت می‌توانید قابلیت پیام‌های ذخیره‌شده را در واتساپ هم داشته باشید.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایرنا،واتساپ یک پیام‌رسان اینترنتی است که نخستین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این پیام‌رسان محبوب در سال‌های گذشته بروزرسانی‌های بسیاری را تجربه کرده که براساس آن‌ها قابلیت تماس تلفنی، تصویری و ارسال انواع فایل‌های گوناگون هم به آن اضافه شده اما به نظر می‌رسد واتساپ هنوز هم پیام‌رسان بی‌نقصی نیست. یکی از مهم‌ترین مشکلات واتساد عدم پشتیبانی از قابلیت جذاب و حیاتی پیام‌های ذخیره‌شده است.

پیام‌های ذخیره‌شده این فرصت را به کاربر می‌دهد تا هر نوع محتوایی که دوست دارد را حفظ کرده و آرشیو شخصی‌اش را داشته باشد. این قابلیت مفید در پیام‌رسان واتساپ وجود ندارد اما راه‌هایی برای ایجاد آن شکل گرفته که البته همه آن‌ها ناشی از خلاقیت کاربرانی هستند که از نبود چنین امکان ساده‌ای در واتساپ ناراضی بوده‌اند. بنابراین اگر به داشتن یک صفحه شخصی پیام‌های ذخیره‌شده در واتساپ نیاز دارید، این روش‌ها را از دست ندهید.

صفحه گفتگو با یکی از دوستان مطمئن یا اعضای خانواده‌تان را به صفحه پیام‌های ذخیره‌شده تبدیل کنید

بسیاری از کاربران واتساپ این پیام‌رسان را روی تلفن هوشمند یا کامپیوتر شخصی‌شان نصب کرده‌اند اما استفاده خاصی از آن نمی‌کنند. اگر شما استفاده ویژه‌ای از این پیام‌رسان دارید و باید لینک‌ها، تصاویر، ویدیوها و فایل‌های متعددی را روی این پیام‌رسان مدیریت کنید، می‌توانید از صفحه گفتگو با یکی از دوستان مطمئن یا اعضای خانواده‌تان که استفاده زیادی از واستاپ نمی‌کنند هم استفاده کنید. بدین ترتیب فرصت آن را دارید تا صفحه شخصی پیام‌های ذخیره‌شده را در واتساپ هم داشته باشید.

مطالب خواندنی:  دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا بار دیگر تایید شد

157685979 1

گروهی دو نفره ایجاد کنید و سپس عضو دیگر آن را حذف کنید

برای این روش هم به یکی از دوستان مطمئن یا اعضای خانواده‌تان نیاز دارید. تنها کاری که باید انجام دهید، آن است که یک گروه دو نفره واتساپ درست کنید. در ابتدا وارد صفحه اصلی واتساپ شده و نشانه سه نقطه بالا سمت راست را لمس کنید. سپس با انتخاب گزینه New Group می‌توانید یک نفر را از فهرست مخاطبین انتخاب کرده و به گروه واتساپی اضافه کنید. دقیقا به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می‌کنیم از یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده‌تان برای ایجاد گروهی دو نفره یاری بگیرید. پس از ساخت گروه، مخاطب عضوشده را از گروه حذف کنید.

با حذف‌شدن مخاطبی که افزوده شده بود، گروه‌ ‌هم‌چنان به فعالیت خودش ادامه می‌دهد و شما تنها عضو آن هستید. بدین ترتیب فرصت آن را دارید تا صفحه شخصی پیام‌های ذخیره‌شده را در واتساپ هم داشته باشید.

مخاطبی به اسم خودتان در دفترچه تلفن ایجاد کنید و به آن در واتساپ پیام دهید

این روش احتمالا هوشمندانه‌ترین روشی باشد که با کمک آن می‌توانید صفحه شخصی پیام‌های ذخیره‌شده را در واتساپ داشته باشید. ابتدا شماره تلفن خود را به‌عنوان یک مخاطب جدید در دفترچه تلفن هوشمند خود ذخیره کنید. سپس از درون دفترچه تلفن وارد صفحه شماره‌تان شوید و به حساب کاربری شماره خودتان در واتساپ پیام دهید. فراموش نکنید که پیام‌دادن به شماره خودتان در واتساپ از صفحه مخاطبین این پیام‌رسان هم در دسترس قرار دارد.

از سایت WA.ME استفاده کنید

این روش اندکی قدیمی به نظر می‌رسد. چون این پایگاه اینترنتی با هدفی طراحی شده که حالا در دسترس قرار دارد. در حقیقت، این سایت به شما کمک می‌کند تا به افرادی که شماره آن‌ها را درون دفترچه تلفن پیام‌رسان واتساپ وجود ندارد، پیام دهید. برای این کار باید کد کشوری و شماره تلفن خود را وارد سایت کنید. به یاد داشته باشید که شماره تلفنی که وارد سایت می‌کنید حتما ده رقمی باشد. برای وارد کردن کد کشوری تلفن ایران یعنی ۰۰۹۸ هم نیازی به وارد کردن صفرها نیست و تنها باید ۹۸ را وارد کنید.فراموش نکنید که می‌توانید صفحه پیام‌های شخصی خودتان را به بخش بالایی همه گفتگوهایتان سنجاق کنید.

مطالب خواندنی:  همگام‌سازی پیام‌ها به‌زودی در واتس‌اپ ممکن می‌شود
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.