• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
5

کوالکام از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ۵G رونمایی کرد

  • کد خبر : 22065
  • 19 تیر 1399 - 21:44
کوالکام از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ۵G رونمایی کرد

کوالکام از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ۵G رونمایی کرد. این تراشه اخیرا در بنچمارک‌های مختلف رویت شده بود و ما تاحدودی می‌دانستیم که این چیپست به‌زودی معرفی خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌اش را نمی‌دانستیم. جانشین اسنپدرگون ۸۶۵ قرار است در ماه‌های آینده پشتیبانی از شبکه ۵G را برای دستگاه‌های بیشتری به ارمغان بیاورد. ضمن اینکه […]

کوالکام از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ۵G رونمایی کرد. این تراشه اخیرا در بنچمارک‌های مختلف رویت شده بود و ما تاحدودی می‌دانستیم که این چیپست به‌زودی معرفی خواهد شد، اما تاریخ دقیق‌اش را نمی‌دانستیم.

جانشین اسنپدرگون ۸۶۵ قرار است در ماه‌های آینده پشتیبانی از شبکه ۵G را برای دستگاه‌های بیشتری به ارمغان بیاورد. ضمن اینکه معرفی آن فرصت خوبی برای کوالکام است تا عملکرد گیمینگ تراشه‌های خود را بهبود ببخشد.

Qualcomm Snapdragon 865 Plus 5G full specs 768x810 1

در رابطه با مشخصات اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باید بگوییم که این تراشه از مودم X55 5G کوالکام بهره می‌برد که قابلیت ۵G را برای آن فراهم کرده و از همه باندهای فرکانسی شامل mmWave ،sub-6 ،TDD ،FDD و Dynamic Spectrum Sharing پشتیبانی می‌کند. کوالکام همچنین به‌لطف قابلیت‌های پیشرفته Snapdragon Elite Gaming، مانند داریورهای ارتقایافته GPU، گیم‌پلی بسیار روان ۵G با نرخ ۱۴۴ فریم‌درثانیه و گیمینگ ۱۰ بیت HDR، کیفیت بازی در حد دسکتاپ برای آن وعده داده است.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ۵G چندین بهبود را نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ ارائه کرده که از آن‌ها جمله می‌توان به هسته پردازشی Kryo 585 Prime کوالکام با سرعت پردازش تا ۳.۱ گیگاهرتز (۱۰ درصد افزایش)، هسته گرافیکی آدرنو ۶۵۰ (۱۰ درصد سریع‌تر در رندرینگ گرافیکی) و سازگاری با Fast Connect 6900 (سرعت‌های وای‌فای تا ۳.۶ گیگابیت‌برثانیه) اشاره کرد.

براساس آنچه که کوالکام امروز گفت، به نظر می‌رسد که تراشه جدید این شرکت بیشتر روی دو جنبه تمرکز کرده است: اتصال ۵G و قابلیت‌های گیمینگ. انتظار می‌رود اولین گوشی‌های مجهز به این چیپست در سه ماهه سوم امسال معرفی شوند، اما کوالکام نام دو تا از آن‌ها را فاش کرده است: لنوو Legion و ایسوس راگ‌فون ۳.

مطالب خواندنی:  تلسکوپ «جیمز وب» در جو یک سیاره فراخورشیدی کوارتز پیدا کرد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.