• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

  • کد خبر : 971
  • 15 تیر 1396 - 13:16
گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از tehran98.com،این قرن ۲۱ است ، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن ، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید […]

گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از tehran98.com،این قرن ۲۱ است ، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن ، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه ای نظر گرفته شده است ، از آنجایی که قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران است کسیکه یکی از لوازمش از چنین برند هایی باشد ثروتمند محسوب میشود.

۱-گوچی Gucci
این نام تجاری در سال ۱۹۲۱ توسط Guccio گوچی در ایتالیا تاسیس شد. این برند در سراسر جهان برای کالاهای چرمی با کیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی مشهور است. گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر گرفته شده است است و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand که ۱۰۰تا ازبهترین مارک های سراسر جهان را لیست کرده است، برگزیده میباشد. این امر در مورد تولید ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به طور سالانه تعمیم داده شده است.

۲- لوییس ویتون Louis Vuitton
این سبک مد فرانسوی مورد علاقه کسانی ست که معنای سبک و خود نمایی را میدانند. این برند مختص عینک آفتابی ، کالاهای چرمی ، ساعت ، کفش میباشد.ایران ناز، ال وی مونو که برای خود نشانی است و این برند را به نماد مجسمه تبدیل ساخته است. میگویند این شرکت محصولات خود را به بالاترین قیمت در این صنعت به فروش میرساند که موید این حقیقت است که درآمد سالانه آن حدود ۲٫۷ میلیارد دلارمیباشد.

مطالب خواندنی:  ۱۰ راه مراقبت از پوست چرب و کاهش چربی آن

۳-شانل Chanel
Chanel برند مد معروف با آیکون کوکو Chanel است و بعنوان ظریف ترین و شیک ترین برند در مد لباس زنانه در نظر گرفته می شود. Chanel تولید بالایی در کالاهای لوکس ، عطر ، لباس و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگر دارد. اغراق نیست اگر بگویم که برندChanel یکی از برند های شناخته شده در سراسر جهان است.

۴- باربری Burberry
باربری یک نام برند لوکس بریتانیایی است که همه چیز از عطر و لباس تا زیورآلات را تولید میکند. محصولات این برند دارای الگوی بسیار مشخصی است که توسط خانه مد در همه جا کپی شده است. درآمد شرکت یک میلیارد دلار در سال است.

Fendifendi -5
Fendi یک برند ایتالیایی است که بخاطر کیف های دستی خود بسیار شناخته شده است. فعالیت خود را از سال ۱۹۲۵ به صورت مختصر آغازکرد اما از زمانی که LVMH مالکیت آن را گرفت در سراسر جهان به رسمیت شناخته شد. تولید Fendi حدود ۳۳۸،۵۰۰،۰۰۰ دلار در سال است.

۶- Christian DiorChristian Dior
کریستین دیور در LVMH سهام دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس است. این برند در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و بهترین ارایه همزمان مد و همچنین لوازم جانبی و کالاهای چرمی است. با بیش از ۱۶۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر جهان ، تعجب آور نیست که درآمد آن حدود ۱۸ میلیارد دلار در سال است.

۷- پرادا Prada Prada
پرادا یکی از برند های پرطرفدار در جهان نظر گرفته شده است است و بدون شک یک مارک شناخته شده است. این برندتوسط یکی از آیکون های مد به نام ماریو پرادا تاسیس شد و سال هاست که لوازم جانبی چرم ، کلاه و کفش تولید میکند. پرادا ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به طور سالانه درامد دارد.

مطالب خواندنی:  نکاتی برای پوشیدن لباس های گلدار زنانه

۸- christion Louboutin Prada
این طراح برای زنان کفش تولید میکند که بسیار زیبا هستند. در سال ۱۹۹۱ در فرانسه تاسیس شد، این کفش ها منحصر به فرد هستند زیرا کف همه آنها قرمز است. او می گوید که هدف اصلی او این است که زنان حس اعتماد به نفس داشته باشندو نیازی به گفتن نیست ، اگر او توان داشتن این کفش ا دارد، چرا نباید خود رادر راس جهان احساس کند؟

۹- ورساچهVersace Versace
جیانی ورساچه برندی ایتالیایی است و در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد. این برند محبوبیت فوری خود را پس از آن که اولین بوتیک افتتاح شد به دست اورد و امروز ، آن را در میان بهترین و گران ترین برندها در جهان است. این شرکت هر چیزی که فکر ش را کنید تولید میکند کفش ، لباس تا عطر

۱۰- هرمسHermes Hermes
هرمس یک برند فرانسوی است که برای تولید خیره کننده ترین کیف ها و روسری شناخته شده است. عطر آنها آسمانی و چرم آن نرم تر از پوست میباشد. لوگوی آن در نوع خود متمایز است را در خود دارد و شرکت در حدود ۲ میلیارد دلار در سال درامد دارد.

منبع : tehran98.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.