• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

گزارش: دومین هدست واقعیت افزوده اپل در دست ساخت است

  • کد خبر : 31740
  • 18 آذر 1400 - 18:26
گزارش: دومین هدست واقعیت افزوده اپل در دست ساخت است

گزارش: دومین هدست واقعیت افزوده اپل در دست ساخت است بر اساس گزارش مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، اپل مراحل طراحی و تولید دومین هدست واقعیت افزوده خود را آغاز کرده است. این در حالی است که هنوز اولین هدست واقعیت افزوده‌ این شرکت به بازار عرضه نشده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به […]

گزارش: دومین هدست واقعیت افزوده اپل در دست ساخت است

بر اساس گزارش مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، اپل مراحل طراحی و تولید دومین هدست واقعیت افزوده خود را آغاز کرده است. این در حالی است که هنوز اولین هدست واقعیت افزوده‌ این شرکت به بازار عرضه نشده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گفته می‌شود که اپل اولین هدست واقعیت افزوده‌ خود را در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی کرده و در سه‌ماهه‌ی چهارم همان سال تولید انبوه آن را آغاز خواهد کرد. به‌گفته‌ی مینگ چی کو، نسل دوم این هدست در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و از ویژگی‌هایی مانند وزن سبک‌تر و باتری و طراحی بهتر نسبت به نسخه‌ی اول برخوردار خواهد بود. با این وجود مهم‌ترین ویژگی احتمالی این هدست، امکان تغییر سریع و آسان آن از حالت واقعیت افزوده به واقعیت مجازی و بالعکس است.

به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد که اپل در سال ۲۰۲۲ عملکرد موفقی خواهد داشت. هدست واقعیت افزوده‌ اولین محصول جدید این شرکت در چند سال اخیر خواهد بود و قرار است که اپل در این سال از سه ساعت هوشمند جدید و چند آیپد و مک جدید نیز رونمایی کند. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که این غول فناوری آمریکایی چه برنامه‌ای برای بازار هدست‌‌های واقعیت افزوده دارد و چگونه می‌تواند باعث پیشرفت آن بشود.

نظر شما در مورد هدست واقعیت افزوده‌ی اپل چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصول با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب خواندنی:  نحوه‌ی بررسی آلودگی گوشی به بدافزار پگاسوس

منبع: PhoneArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.