• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

گلکسی S21، یک گلکسی S20 بهبودیافته خواهد بود

  • کد خبر : 25137
  • 30 مرداد 1399 - 20:32
گلکسی S21، یک گلکسی S20 بهبودیافته خواهد بود

سامسونگ اخیرا دسته گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را وارد بازار کرد، دسته‌ای که شامل سری گلکسی S20، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی Z فولد ۲ می‌شود. حال، رونمایی بزرگ جدید این شرکت مربوط به گلکسی S21 خواهد بود. اگرچه تا رونمایی و عرضه نسل جدید سری گلکسی S ماه‌ها فاصله است، اما اطلاعات درباره این […]

سامسونگ اخیرا دسته گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را وارد بازار کرد، دسته‌ای که شامل سری گلکسی S20، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی Z فولد ۲ می‌شود. حال، رونمایی بزرگ جدید این شرکت مربوط به گلکسی S21 خواهد بود.

اگرچه تا رونمایی و عرضه نسل جدید سری گلکسی S ماه‌ها فاصله است، اما اطلاعات درباره این گوشی همین حالا هم در حال پخش شدن است. اگر با نام این محصول شروع کنیم، گفته می‌شود که پرچم‌دار درراه، گلکسی S21 نامیده خواهد شد.

گزارش‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که سری گلکسی S21 دارای سه مدل خواهد بود، درست مانند سری S20. حال سایت آیس یونیورس (Ice Universe) اطلاعاتی را درباره برترین مدل این دسته  فاش کرده است، گوشی‌ای که گلکسی S21 الترا نام خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی هوشمند یادشده همچنان از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد، اما حسگر به کار رفته در آن نسل جدیدی از حسگر ISOCELL Bright HM1 خواهد بود. اینکه این حسگر جدید چه بهبود‌هایی را به همراه دارد هنوز مشخص نیست.

در بخش پیکره‌بندی گلکسی S21، انتظار نمی‌رود که این گوشی هوشمند در مقایسه با نیکان خود بهسازی بزرگی را شاهد باشد. با توجه به گزارش‌های قبلی، سامسونگ قصد دارد محصول را با توجه به بازخوردهایی که از کاربران می‌گیرد بهبود ببخشد. پس به جای یک ارتقای اساسی، چیزی که ماه شاهد خواهیم بود یک گلکسی S20  بهسازی‌ شده و دوباره بازسازی‌شده است.

برخی اطلاعات لو رفته بر این نکته اشاره دارند که سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 دارای تراشه Exynos 1000 SoC هستند که مطلق به خود شرکت سامسونگ است. در این تراشه از پردازش ۵nm استفاده می‌شود که به نظر می‌رسد به اندازه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ خوب باشد، حتی کمی بهتر. بر اساس برخی شایعات در گلکسی S21 مانند نوت ۲۰ دیگر خبری از حسگر ToF نخواهد بود.

مطالب خواندنی:  گلکسی نوت ۲۰ دارای باتری ۴۰۰۰mAh خواهد بود

گفته می‌شود در گوشی موردبحث از حسگر اثرانگشت جدید و داخلِ صفحه‌نمایش شرکت کوالکوم استفاده خواهد شد، حسگری که انتظار می‌رود ۱۷ بار از نسخه موجود در گلکسی S20  بزرگ‌تر بوده و دارای سرعت بالاتری باشد. در زمینه پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، گفته می‌شود گلکسی S21 دارای ویژگی شارژ سریع ۶۰  واتی است.

 برای اینکه به‌طور کامل از محتویات و قابلیت‌های دستگاه درراه باخبر شویم لازم است چند هفته و یا چند ماهی صبر کرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=25137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.